RR 18.6
-
Re: RR 18.6
Så er jeg også på idag - glæder mig til endnu en omgang stram kæde.
Ruten ser fin ud omend der skal lidt mere fantasi til, så kan man måske få en vovse set fra siden
Ruten ser fin ud omend der skal lidt mere fantasi til, så kan man måske få en vovse set fra siden
-
Ja, så skal du ha nappet noget fra medicinskabet Steinbjørn
Kommer, vovse eller ej
Kommer, vovse eller ej
-
Hmmmm kan ikke se om mit indlæg tidligere i dag er kommet med..
Men jeg kommer
Men jeg kommer
-
-
13 mand ville med på tur. Hoppe kørte dog fra undervejs. Rolf var gæst i dag og det gik rigtig godt. Du kan godt melde dig ind, Rolf
Vi havde god fart på i dag og selve træningen blev afviklet med ca 35 km/t i snit. Der var indlagt både bakke-og skiltespurter og vi fik også et godt langt tempostykke fra Hundstrup til Krarup. Fangelskiltet gav vi HC lov til at få i dag . Godt kørt HC
Tak for god ro og orden og sikke et vejr.
Vi havde god fart på i dag og selve træningen blev afviklet med ca 35 km/t i snit. Der var indlagt både bakke-og skiltespurter og vi fik også et godt langt tempostykke fra Hundstrup til Krarup. Fangelskiltet gav vi HC lov til at få i dag . Godt kørt HC
Tak for god ro og orden og sikke et vejr.
Jesper Andersen
-
Super rute og vejret er bare fedt
Stram kæde og bakkespurter, skiltespurter, fede tempostykker.
Bakkespurten tog Steinbjørn (mener jeg?)
Skiltespurterne blev fordelt på Michael P, Morten, Steinbjørn, Carsten og HC (mener jeg?)
Jo jo, RR gutterne i form
Håber vi kan cyklen en tur søndag?
Stram kæde og bakkespurter, skiltespurter, fede tempostykker.
Bakkespurten tog Steinbjørn (mener jeg?)
Skiltespurterne blev fordelt på Michael P, Morten, Steinbjørn, Carsten og HC (mener jeg?)
Jo jo, RR gutterne i form
Håber vi kan cyklen en tur søndag?
-
Fantastisk tur! Velkommen til Rolf, som er stærkt kørende. Tak for fin gestus ved Fangel-skiltet. Det er værdsat
-
Tak for en god tur forbi Egeskov Slot.
Rolf havde også haft en rigtig fin tur og synes godt om, at der også blev snakket under turen
Der blev taget godt imod ham og han er vist blevet overbevist om, at han skal melde sig ind i klubben.
Rolf havde også haft en rigtig fin tur og synes godt om, at der også blev snakket under turen
Der blev taget godt imod ham og han er vist blevet overbevist om, at han skal melde sig ind i klubben.
-
Claus Frostholm skrev: ↑19 jun 2020, 11:43Tak for en god tur forbi Egeskov Slot.