Sæsonstart RR-28.3.21 kl.10 fra Kvickly

Indlæg fra gruppen, hvor der køres og trænes med henblik på cykelløbsrace, så man vil være i stand til at begå sig i den allerforreste gruppe i motionsløb.
Jesper Andersen

Sæsonstart RR-28.3.21 kl.10 fra Kvickly

Indlæg af Jesper Andersen »

Hej RR
Så starter sommersæsonen igen. Hvilke mål har vi så for i år ?. Løbsmæssigt er det uhyre vanskeligt at forudse hvad der sker på den front i relation til Corona.
Så helt generelt vil jeg mene at vi starter ud med ’bare’ at komme i god form og ikke tænker på at toppe på noget specielt tidspunkt. Motivationen lige nu må være at komme i god form. Jeg ved ikke hvor meget i hver især har fået trænet, men vi må lige se på spredningen i niveauerne.
Men selvfølgelig skal vi også være skarpe i år og det bliver man ikke uden træning!. Så det er bare om at komme i gang.
Jeg starter ud med selv at melde fra da jeg er på ’træningslejr’, men Michael Kjærskov har lovet at tage åbningsturen.
God sæson. :D
Jesper Andersen

Casper Bjerring

Re: Sæsonstart RR-28.3.21 kl.10 fra Kvickly

Indlæg af Casper Bjerring »

2021 spændende sæson..
Det bliver desværre nok bgrænset hvormange træninger jeg kommer til at deltage i, til gengæld kommer jeg til at køre dem som var det min sidste :twisted:. Klubtræningerne bliver nok min sæsons mål så jeg er klar når jeg er der :ugeek: :?: :!:

God sæson alle mand!

Allan Friis Madsen

Indlæg af Allan Friis Madsen »

Kun 11 dage til sæson start :shock: . Håber jeg bliver klar til rr træning i år.

Michael Kjærskov

Indlæg af Michael Kjærskov »

Som Jesper A. har skrevet tidligere i tråden kommer jeg med sæsonåbningsturen :D

Jeg ved endnu ikke i hvilken retning turen går, da næste uges weekendvejr de sidste par dage har skiftet prognose stort set fra time til time. Tænker dog at vi kommer til at ramme 75 km +/- , og at vi lige skal "strække" benene ud et par steder ;)

Der bliver INGEN fælles forplejning bagefter, og som det ser ud lige nu anbefaler de nuværende restriktioner heller ingen private afslutninger. Men lad os se hvad der evt. meldes ud den kommende uge, da genåbningssablerne jo rasler gevaldigt.

Jeg har personligt ikke nogle løbsmæssige mål for 2021, MEN har et STORT håb om at tilbringe en FANTASTISK uge 36 i en norditaliensk kurby sammen med 40 - 45 cykelentusiaster fra LPdC :D

Melder sæsonåbningsturen ud senere på ugen - vel mødt :D

HUSK at vi igen fra 2021 mødes ved Kvickly's P-Plads ... og at sommertiden er startet i næste weekend 8-)
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨

Jacob Hoppe

Indlæg af Jacob Hoppe »

God tur :) pga sønnikes fødselsdag kan jeg desværre ikke deltage.

Brian Skjold Elnegaard

Indlæg af Brian Skjold Elnegaard »

God tur, jeg kan desværre ikke deltage.

Håber vi snart ses til træning igen.

Brugeravatar
Michael G Jensen

Indlæg af Michael G Jensen »

Ser lige vejrudsigten an, lige nu ser den ikke så spændende ud :|

Alan Askvig

Indlæg af Alan Askvig »

Kommer, dog ikke hvis ☔️☔️☔️☔️

Carsten Olsen

Indlæg af Carsten Olsen »

Hej Jeg kommer og tager nok en med :D

Michael Kjærskov

Indlæg af Michael Kjærskov »

DMI har nu flyttet starttidspunktet for morgendagens regnvejr til kl. ca. 14 :D 💦

Vi burde derfor godt kunne nå en smuttur forbi Snave-skiltet 🪧, få lidt havkig 🌊 inden vi returnerer til Odense via Bjerget ⛰ og Vor Herre tænder for bruseren 🚿

Forslaget til sæsonåbneren ser sådan ud:
https://www.strava.com/routes/2810802742850975708

Den opmærksomme kortlæser kan ud fra morgendagens rute se, at turen også rummer muligheden for et afsluttende Pistoria-stop i Skt. Klemens 🎂 ... hvis behovet er der 😉

Vel mødt - og husk at den lille viser skal rykkes en time frem i nat :)
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨

Besvar