Turbo 5/6
- Allan Herskind
Turbo 5/6
Her på en herlig sommerdag skal Turbo vel også på tur.
Planen er at vi kører lidt jagtstart i grupper af 2 til 4.
Hvor der sendes 2 afsted som så skal indhentes af de 4 på en give strækning.
Ca. 70 km kan det blive til, men ruten er ikke klar endnu.
Meld gerne ind om du kommer.
Planen er at vi kører lidt jagtstart i grupper af 2 til 4.
Hvor der sendes 2 afsted som så skal indhentes af de 4 på en give strækning.
Ca. 70 km kan det blive til, men ruten er ikke klar endnu.
Meld gerne ind om du kommer.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
- Allan Herskind
Re: Turbo 5/6
5 kørte Turbotur i aften.
Turen gik sydøst på, og den blev krydret med lidt intervaller af forskellige slags.
Når intervallet varer 1 minut, og der skal gives fuld gas, skal man lige kende sig selv, så man ikke starter for hårdt ud .
Et enkelt byskilt blev der også kørt om, jeg forsøgte et overraskelsesangreb, men måtte erkende, at jeg startede for tidligt.
Der var en dejlig disciplin i dag, og det er noget nemmere at overskue og navigere, når gruppen kun er på 5.
Tak for turen og de hyggelige snakke undervejs. (Ja, der blev nemlig kørt roligt ind i mellem også)
Turen gik sydøst på, og den blev krydret med lidt intervaller af forskellige slags.
Når intervallet varer 1 minut, og der skal gives fuld gas, skal man lige kende sig selv, så man ikke starter for hårdt ud .
Et enkelt byskilt blev der også kørt om, jeg forsøgte et overraskelsesangreb, men måtte erkende, at jeg startede for tidligt.
Der var en dejlig disciplin i dag, og det er noget nemmere at overskue og navigere, når gruppen kun er på 5.
Tak for turen og de hyggelige snakke undervejs. (Ja, der blev nemlig kørt roligt ind i mellem også)
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
De små skarpe intervaller bed godt fra sig, og fik både puls og åndedræt i vejret. Herligt!
Det var lidt ærgerligt at vi ikke kunne lokke en enkelt mere med. Jeg tror det planlagte forfølgelsesløb havde været sjovt.
Tak for turen
Det var lidt ærgerligt at vi ikke kunne lokke en enkelt mere med. Jeg tror det planlagte forfølgelsesløb havde været sjovt.
Tak for turen
- Allan Herskind
Bare rolig Søren, du slipper ikke.
V tager det bare en anden dag.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
Det var en mega fed tur .. Tak for rigtig god træning
-
Jeg kan godt den dag!Allan Herskind skrev: ↑05 jun 2018, 23:13Bare rolig Søren, du slipper ikke.