@ Bjarne, det der ftPER/hr, tænk jeg var helt sikker på det var noget med bagerstop

50,9 i snit, LarsLars Hovmark Eriksen skrev: ↑05 maj 2021, 10:04Hard tur...godt med gas....men alt for meget vand....og træls at punkter på både for- at baghjul...(skylder lige Knud en slange og en patron, tak)
Nu siger i 20 min....jeg kørte 25 min og 21,2 km....med en puls over 170 hele vejen - det er hård træning![]()
I kan måle alt det i vil - jeg vil bare kører stærkt på cykel - og det gjorde vi![]()
Tak for endnu en god træning, hatten af for turlederne som tager initiativet.
50,9 i snit opnår jeg kun ud over møns klintJesper Andersen skrev: ↑05 maj 2021, 12:4750,9 i snit, LarsLars Hovmark Eriksen skrev: ↑05 maj 2021, 10:04Hard tur...godt med gas....men alt for meget vand....og træls at punkter på både for- at baghjul...(skylder lige Knud en slange og en patron, tak)
Nu siger i 20 min....jeg kørte 25 min og 21,2 km....med en puls over 170 hele vejen - det er hård træning![]()
I kan måle alt det i vil - jeg vil bare kører stærkt på cykel - og det gjorde vi![]()
Tak for endnu en god træning, hatten af for turlederne som tager initiativet.Godt kørt.