Turbo 31/7

Gruppen for dem, der har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen og vil træne seriøst, men knap så systematisk som Racerrøvene.
Besvar
Brugeravatar
Allan Herskind

Turbo 31/7

Indlæg af Allan Herskind »

Varmen skal nydes, og jeg kommer med en tur på godt 60+ km.
Der bliver selvfølgelig lidt sjovt undervejs.
Venlig hilsen
Allan Herskind

Claus V Nielsen (mureren)

Re: Turbo 31/7

Indlæg af Claus V Nielsen (mureren) »

Jeg kommer. 🚴👍

Mureren. 😎

Brugeravatar
Allan Herskind

Husk lige at drikke godt med vand inden afgang.
Vi holder gerne en ekstra tissepause, hvis dette bliver nødvendigt.
Venlig hilsen
Allan Herskind

Brugeravatar
Allan Herskind

11 Super og Turbo'er slog sig sammen i aften.
Vi kørte i opvarmningstempo til Tommerup Station og derfra mod Vissenbjerg.
Det første interval/tempostykke skulle køres i par, og goik fra man drejer ind mod Magtenbølle og til toppen af Vissenbjerget. Meningen var, at man skulle køre samme intensitet/watt hele intervallet igennem, og det er jo en sjov strækning at gøre dette på.
Jeg tror det lykkedes nogenlunde for de fleste, men mon ikke alle til sidst kom lidt højere op på Bjerget. Jeg gjorde i hvert tilfælde.
Det næste interval gik fra Søndersøvej gennem Andebølle og til det første T-kryds.
Ca. 6 km. Her blev der delt i 2 grupper og kørt korte føringer. Det gik også vældig godt fornemmer jeg.
Dernæst til Rugårdsvej, hvor intervallet bestod af rulleskift. Dette gik udmærket, men kan godt trænes mere.
Herfra hjemad ad omveje med Dyred Banke og skiltespurter til afslutning.

En lille ting: Det kniber lidt med det langsomme tempo mellem intervallerne. Farten sniges ganske langsomt op, op og op. Det skal vi have ændret lidt på.

Tak til alle for det gode selskab, og trods gruppesammensætning, gik det rigtig fint med opsamlinger og tempo.

Torsdag kører vi en tur til Magic Sport ruten ved Rregisse bakken og omegn. Alle er velkomne.
Venlig hilsen
Allan Herskind

Bjarne Larsen

Indlæg af Bjarne Larsen »

Tak til Allan for en rigtig fin tur og tak til alle de seje pedaleurs, der ikke frygter varmen. Nok den varmeste tur jeg nogensinde har cyklet i DK. Lagde fra land i ca. 33 grader.

Vi fik lidt for kirkeskatten, bla. Ved Padesø kirke, hvor lidt koldt vievand gjorde godt😇.

Godt kørt alle mand🚵💨💨🔝.
Bjarne Larsen
4 seasons

Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Fin tur, som var varm, men ikke generende, som man af og til oplever i Sydeuropa, så man nærmest ikke kan cykle.

Vi kørte diverse intervaller, bl.a en af formandens absolutte favoritter, Andebøllevej.

Strækningen var lige knap de annoncerede 10 km, faktisk lidt under 6 km.

Kigger man på puls i intervallet, så ligger det vel ok, men kigger man på watt, så er det ujævnt, vi kørt for hårdt på bakkerne og for langsomt nedad, hvis formålet er at køre så jævnt og stærkt som muligt.

Jeg har lavet et Strava-segment for at kunne kigge nærmere på det. Mine data kan ses her:

https://www.strava.com/activities/17407 ... /2963/3512

Besvar