Turbo tirsdag d. 21/8
- Per Schmidt Nielsen
Turbo tirsdag d. 21/8
Jeg ved ikke om der er basis for en separat turbotur i dag, der er jo nogen der nok gerne vi træne holdløb. Men jeg har i hvert fald et par ture med. Både en bakketur og en hvor der kan trænes holdkørsel,
Begge er på ca. 60 km.
Lange intervaller/holdløb
https://www.strava.com/routes/12508394
Blandede intervaller
https://www.strava.com/routes/10365526
Er der ikke defekter, kan vi forlænge lidt
Begge er på ca. 60 km.
Lange intervaller/holdløb
https://www.strava.com/routes/12508394
Blandede intervaller
https://www.strava.com/routes/10365526
Er der ikke defekter, kan vi forlænge lidt
Re: Turbo tirsdag d. 21/8
Kommer. Som Per ved jeg ikke hvor mange der kommer i aften. Hvis der er nok til en separat Supertur har jeg en tur med i lommen. Også den går over kendte veje mod sydvest med et enkelt solointerval på Tommeruprunden. Husk blinker
Bo Ravn
Næstformand
Næstformand
- Allan Herskind
Jeg kommer også. Tror dog jeg kører holdløb.
Bo, Knud har meldt Supertur ud i aften
Bo, Knud har meldt Supertur ud i aften
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
Jeg kommer også, men er blevet shanghajet til holdløbstræning med Bent, jon og Allan H.
Men derfor kan turen jo godt gå sy' på
Vh Bjarne
Men derfor kan turen jo godt gå sy' på
Vh Bjarne
Bjarne Larsen
4 seasons
4 seasons
-
8 mand kørte til Ringe, og trænede på holdløbsruten. På vej derned kørte vi også lige lidt holdkørsel med 2x4 mand, fra freltofte til Gestelev. Per stod for den sædvanlige pause, som han meget rutineret brugte til, at skifte den 3. Slange på 10 dage
På vej hjem fik vi følgeskab af en skarp Ale rytter, der så sørgede for, at vi ikke Faldt helt i søvn, til Årslev.
Bent, Allan og jeg selv fik justeret tempoet, så vi nok kan holde alle 4 runder tirsdag.
Tak for turen Bent, og tak til resten for en dejlig tur i fremragende vejr.
Vh. Bjarne
På vej hjem fik vi følgeskab af en skarp Ale rytter, der så sørgede for, at vi ikke Faldt helt i søvn, til Årslev.
Bent, Allan og jeg selv fik justeret tempoet, så vi nok kan holde alle 4 runder tirsdag.
Tak for turen Bent, og tak til resten for en dejlig tur i fremragende vejr.
Vh. Bjarne
Bjarne Larsen
4 seasons
4 seasons
- Per Schmidt Nielsen
En fin gang træning her til aften. God fart på og perfekt med en homogen gruppe på 8 mand.
Jeg har lige bestilt nye dæk og slanger, så jeg er klar igen
Mine punkteringer på de tre sidste ture har alle været på Michelin-dæk (Power/Pro3 race), som jo normalt ikke punkterer hele tiden og som har rigtig gode køreegenskaber, men som åbenbart ikke har det godt, når der kommer småsten ud på vejen efter kraftig regn.
Har købt nogle andre nu
Jeg har lige bestilt nye dæk og slanger, så jeg er klar igen
Mine punkteringer på de tre sidste ture har alle været på Michelin-dæk (Power/Pro3 race), som jo normalt ikke punkterer hele tiden og som har rigtig gode køreegenskaber, men som åbenbart ikke har det godt, når der kommer småsten ud på vejen efter kraftig regn.
Har købt nogle andre nu
- Allan Herskind
Ja, det var en rigtig fin gang træning. Noget af det bedste var, at da vi holdt stille ved de 2 punkteringer, svedte vi alle så det trillede ned i øjne osv.
Det betyder jo nemlig at det var fint vejr, og at vi havde gået til den!
Forhåbentligt bliver det ikke den sidste af sådanne aftener i denne sæson, men man kan jo aldrig vide.
Tak for turen og vi skal nok få et fint holdløb.
Det betyder jo nemlig at det var fint vejr, og at vi havde gået til den!
Forhåbentligt bliver det ikke den sidste af sådanne aftener i denne sæson, men man kan jo aldrig vide.
Tak for turen og vi skal nok få et fint holdløb.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
1000 tak for en god tur.
Mureren.
Mureren.