Turbo 11/6

Gruppen for dem, der har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen og vil træne seriøst, men knap så systematisk som Racerrøvene.
Besvar
Brugeravatar
Allan Herskind

Turbo 11/6

Indlæg af Allan Herskind »

Jeg trænger til lidt systematik, så turen i morgen går forbi lufthavnen, hvor vi tager et par gode intervaller. Herefter en lille omvej hjemad.
Ca 75 km.
Vi ses👍
Venlig hilsen
Allan Herskind

Bjarne Larsen

Re: Turbo 11/6

Indlæg af Bjarne Larsen »

Vover pelsen og kommer👍
Bjarne Larsen
4 seasons

Brugeravatar
Allan Herskind

Turen blev lidt længere end beregnet og lovet i dag, men hjem kom vi da.
3 runder ved lufthavnen og så et par rundture i Søndersøs villakvarterer blev det til.
En fin tur, og alle gik til vaflerne i intervallerne. Dejligt.
Regnen holdt sig helt væk. og jeg kunne køre i kort/kort hele ture.

Tak for turen og vi ses.
Venlig hilsen
Allan Herskind

Bjarne Larsen

Indlæg af Bjarne Larsen »

Ja osse tak herfra.

Fint vejr og stærke folk, godt styret af Allan, giver hård og god træning👍.

Måske var det derfor, min forreste slange tabte pusten💨💨.

Godt i ikke ventede. Der var 1 million myg der ville smage verdens dyreste og mest sjældne parfume....også kaldet tjenestemandssved👌

Det er jo heller ikke så tit de har muligheden😳😂

Vi ses

Vh Bjarne
Bjarne Larsen
4 seasons

Peter Dallmann
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Peter Dallmann »

I stedet for en hyggetur med Knud blev det til en stroppetur med formanden. :D Da jeg ikke hører til dem der dyrker mørkemandstræning væltede Strava efterfølgende ind med utallige, tvivlsomme personlige rekorder, for jeg må da sige at vi nåede ud på utallige steder, som jeg ikke har været før. Der findes jo mange smukke steder på Fyn, og i den sammenhæng skal Søndersø selvfølgelig ikke glemmes. Så efter at have passeret Søndersø synes Allan at vi skulle vende tilbage for at se nogle ny anlagte villakvarterer, hvor der stadig var billige parceller til salg, og så skulle vi også lige sikre at byens forretninger overholder lukkeloven. Alt var som det skulle være, så med ro i sinde og med 90 km på kontoen kunne vi vende hjem til aftensmaden.
Man siger at det skal være hårdt for at være godt, så målt med den målestok var det en super træning. Tak til alle mand.
always look on the bright side of life!

Brugeravatar
Allan Herskind

Ja, som skrevet blev det en rigtig god tur. Mit indre kompas svigtede mig (lidt) og meningen var, at vi skulle følge den blå streg og ned til Tværskov Mølle hjemad :D :D
Vedhæftede filer
Tur1106.png
Tur1106.png (41.92 KiB) Vist 3547 gange
Venlig hilsen
Allan Herskind

Besvar