Turbo 3/5
- Allan Herskind
Turbo 3/5
Da der ikke er andre der vil lave en Turbo-tur, har jeg en med.
71 km og opdeling i 3-4 mand undervejs, hvor der køres linie med føringer efter behov.
71 km og opdeling i 3-4 mand undervejs, hvor der køres linie med føringer efter behov.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
-
Re: Turbo 3/5
Så blev turbogruppen på i alt 12 mand kørt igennem Allans intervalmaskine. Lange gode modvindstykker, hvor det også gik op og ned, så intensiteten var høj.
Jeg var afsted på min vintercykel, der i dagens anledning havde valgt at bidrage med solid knirken fra kranken, men det er jo trods alt bedre, end det er knæene.
Tak for en rigtig god tur i godt selskab.
Vh. Bjarne
Jeg var afsted på min vintercykel, der i dagens anledning havde valgt at bidrage med solid knirken fra kranken, men det er jo trods alt bedre, end det er knæene.
Tak for en rigtig god tur i godt selskab.
Vh. Bjarne
Bjarne Larsen
4 seasons
4 seasons
Rigtigt god tur med masser af intevaller og god stemning i gruppen på 12 mand. Tak for turen!
-
Det ligner efterhånden rigtig forår – nu skal vi bare have temperaturen med op. På trods af at vi mangler en ordentlig turleder, gik det jo meget godt Det var en super rute med masser af modvind, bakker og sving. Vi delte op i 3x4 grupper og det er jo temmelig mange grupper, når vi nu var tolv mand afsted. Vi pressede hinanden tilstrækkeligt til at vi fik noget ud af det, holdt sammen og det i intervaller op til 10km. Vi var en rimelig homogen gruppe der var afsted, så der var hurtige opsamlinger.
Det var helt tydeligt at resultatet af italiensturen er ved at indfri de sig hos flere. Især formanden var flyvende i dag men jeg håber da at vi andre får bygget lidt på også.
Tak for turen til alle mand.
Det var helt tydeligt at resultatet af italiensturen er ved at indfri de sig hos flere. Især formanden var flyvende i dag men jeg håber da at vi andre får bygget lidt på også.
Tak for turen til alle mand.
- Allan Herskind
Ja, det blev en rigtig fin tur i aften.
Lidt koldt til sidst, men ellers dejligt vejr.
Jeg fik klokket 74 km og som det er skrevet blev det med alle slags træning.
Stående på bakker, kædekørsel med fart, skiltespurter og så videre.
2 punkteringer tog vi også lige med og så lige en rundkørsel, hvor vi fik sat 4 mand, så de kun kunne se Odense skiltet og kørte hjem efter det (Skallebølle)
Vi andre gjorde et attentat på Dyred Banke, og det gjorde lidt nas tilsidst.
Tak for en fin tur i en homogen gruppe.
Og Jesper L: Det kan da godt være du lige faldt lidt af hen mod Søndersøvej, men du fulgte fint med resten af aftenen, så husk, at cykeltræning også kan kaldes tålmodigheds træning. Og som du kørte i aften, lagde du et par nøk oven i din form igen. Så det skal nok komme.
Lidt koldt til sidst, men ellers dejligt vejr.
Jeg fik klokket 74 km og som det er skrevet blev det med alle slags træning.
Stående på bakker, kædekørsel med fart, skiltespurter og så videre.
2 punkteringer tog vi også lige med og så lige en rundkørsel, hvor vi fik sat 4 mand, så de kun kunne se Odense skiltet og kørte hjem efter det (Skallebølle)
Vi andre gjorde et attentat på Dyred Banke, og det gjorde lidt nas tilsidst.
Tak for en fin tur i en homogen gruppe.
Og Jesper L: Det kan da godt være du lige faldt lidt af hen mod Søndersøvej, men du fulgte fint med resten af aftenen, så husk, at cykeltræning også kan kaldes tålmodigheds træning. Og som du kørte i aften, lagde du et par nøk oven i din form igen. Så det skal nok komme.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
Tak for en god tur der nappede godt i lår og lægge til sidst
-
En herlig gang træning med en masse løbs-lignende passager.
Jeg tror Formanden planlægger et større fremstød til næste Magic Sport afdeling.
/Bent
Jeg tror Formanden planlægger et større fremstød til næste Magic Sport afdeling.
/Bent
Bent
- Allan Herskind
-
En endnu mere sen udmelding.
En super veltilrettelagt træningsaften fra formanden. Dog hang jeg selv i bremsen men hang lige på. En perfekt tur med Modvind ud og stille vejr hjem krydret med en masse intervaller. Det var kanon.
Meeen
Herskind søger turleder til at tage over så han en gang imellem “bare”kan komme som almindelig medlem og køre med. Lige som vi andre gør hver gang.
Jeg vil gerne ligge ud. Jeg har en tur eller 2 klar. Dog er jeg lidt ustabil med fremmøde pga arbejde.
Hvis vi alle forbereder bare en tur ville det være fint. Og de rutinere rotter der er på holdet vil selvfølgelig være der og støtte dig som ny turleder. Det er ikke farligt.
Vh Rousing
En super veltilrettelagt træningsaften fra formanden. Dog hang jeg selv i bremsen men hang lige på. En perfekt tur med Modvind ud og stille vejr hjem krydret med en masse intervaller. Det var kanon.
Meeen
Herskind søger turleder til at tage over så han en gang imellem “bare”kan komme som almindelig medlem og køre med. Lige som vi andre gør hver gang.
Jeg vil gerne ligge ud. Jeg har en tur eller 2 klar. Dog er jeg lidt ustabil med fremmøde pga arbejde.
Hvis vi alle forbereder bare en tur ville det være fint. Og de rutinere rotter der er på holdet vil selvfølgelig være der og støtte dig som ny turleder. Det er ikke farligt.
Vh Rousing