Turbo 22/8
- Allan Herskind
Turbo 22/8
Jeg kommer ikke i aften.
Mine ben er ikke til Turbotræning efter Fyen Rundt og bakketuren i tirsdags.
Hvis nogen er interesseret, kommer jeg gerne forbi planken med en trilletur på ca. 50 km.
Meld ind her.
Mine ben er ikke til Turbotræning efter Fyen Rundt og bakketuren i tirsdags.
Hvis nogen er interesseret, kommer jeg gerne forbi planken med en trilletur på ca. 50 km.
Meld ind her.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
- Per Schmidt Nielsen
Re: Turbo 22/8
Jeg kommer.
Forslaget er at vi kører en tur med en god jævn fart. Det er god træning af kredsløbet og kan køres selvom man har døde ben.
Det er en gentagelse af en tur fra 4/4:
https://www.strava.com/activities/2265052861
Forslaget er at vi kører en tur med en god jævn fart. Det er god træning af kredsløbet og kan køres selvom man har døde ben.
Det er en gentagelse af en tur fra 4/4:
https://www.strava.com/activities/2265052861
-
Jeg er klar, vi ses i aften.
-
-
Tak for turen her til aften.
Godt vejr og stram kæde det meste af vejen rundt
Godt vejr og stram kæde det meste af vejen rundt
- Per Schmidt Nielsen
Seks mand var klar på turbo træning her til aften, hvor vi kørte den annoncerede tur.
Vi kørte på lidt større veje som var gode til at tonse på, og selvom der var godt med vind kom vi rundt med 32,5 i snit.
Som sagt var det en genbrugstur fra april og åbenbart beregnet til at slutte på cykelstien langs Middelfartvej i tusmørke. Det burde jeg have opfattet og ændret ruten. Beklager.
Vi kørte på lidt større veje som var gode til at tonse på, og selvom der var godt med vind kom vi rundt med 32,5 i snit.
Som sagt var det en genbrugstur fra april og åbenbart beregnet til at slutte på cykelstien langs Middelfartvej i tusmørke. Det burde jeg have opfattet og ændret ruten. Beklager.
-
Cykelsti eller ej, det var en rigtig god tur, og sammensat med tirsdagens bakker, supercoktail.
Der var ikke så meget krudt i benene efter tirsdag, eller også er tons ikke lige mig
Der var ikke så meget krudt i benene efter tirsdag, eller også er tons ikke lige mig
- Allan Herskind
En lille opfølgning på forskellen i ture:
Bent B har for jeres tur en "weighted awg power" på 210 w.
Jeg har for vores tur en på 137 w.
Begge iflg. Strava, og det er jo alligevel en pæn forskel.
Da det for mit vedkommende jo skulle være en rolig trilletur, var det jo rigtig set, at jeg ikke kørte med jer.
Og her er det så en stor fordel, at vi er mange til træning, så der er noget for enhver
Bent B har for jeres tur en "weighted awg power" på 210 w.
Jeg har for vores tur en på 137 w.
Begge iflg. Strava, og det er jo alligevel en pæn forskel.
Da det for mit vedkommende jo skulle være en rolig trilletur, var det jo rigtig set, at jeg ikke kørte med jer.
Og her er det så en stor fordel, at vi er mange til træning, så der er noget for enhver
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind