Turbo 13/4
- Allan Herskind
Turbo 13/4
Vi prøver lige igen.
Og som jeg skrev efter sidste uges ture sammen med andre grupper kører Turbogruppen på tirsdag.
Og turen ses her:
https://ridewithgps.com/routes/35617391
Der er lavet plads til intervaller og til rolig kørsel ind i mellem, og nogle af de gode strækninger er med på turen
Så træd nærmere alle interesserede og kom med på tur.
Og som jeg skrev efter sidste uges ture sammen med andre grupper kører Turbogruppen på tirsdag.
Og turen ses her:
https://ridewithgps.com/routes/35617391
Der er lavet plads til intervaller og til rolig kørsel ind i mellem, og nogle af de gode strækninger er med på turen
Så træd nærmere alle interesserede og kom med på tur.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
Re: Turbo 13/4
Kommer selvfølgelig.
Håber på mange denne gang, så vi kan få kørt turbofræs
Ses
Håber på mange denne gang, så vi kan få kørt turbofræs
Ses
Bjarne Larsen
4 seasons
4 seasons
-
- Allan Herskind
6 mand dukkede op til aftenens træning.
Som lovet blev der kørt roligt og stærkt i en nogenlunde passende blanding.
Og på både større og mindre(små) veje.
Men med 6 mand i gruppen, er det ingen sag at køre fornuftigt og undgå farlige situationer på de små veje, så det gik rigtig fint i aften.
En enkelt defekt, et mega søm i Hovmarks bagdæk, var det eneste kedelige vi oplevede, men han må have prøvet det før, for slangeskift var hurtigt overstået, og hjemad gik det igen.
Benene er dog lidt trætte i aften og det er der vist ikke noget at sige til:
Dyred Banke til T-kryds: ✔
Ravnebjerg skiltet i udbrud: ✔
Sanderumskiltet i snigerspurt: ✔
Ellers godt kørt af alle mand og tak for en hyggelig aften, og når nu vejret ikke er til korte rør og solcreme, var det jo egentligt meget fint her i aften.
Vi ses.
Som lovet blev der kørt roligt og stærkt i en nogenlunde passende blanding.
Og på både større og mindre(små) veje.
Men med 6 mand i gruppen, er det ingen sag at køre fornuftigt og undgå farlige situationer på de små veje, så det gik rigtig fint i aften.
En enkelt defekt, et mega søm i Hovmarks bagdæk, var det eneste kedelige vi oplevede, men han må have prøvet det før, for slangeskift var hurtigt overstået, og hjemad gik det igen.
Benene er dog lidt trætte i aften og det er der vist ikke noget at sige til:
Dyred Banke til T-kryds: ✔
Ravnebjerg skiltet i udbrud: ✔
Sanderumskiltet i snigerspurt: ✔
Ellers godt kørt af alle mand og tak for en hyggelig aften, og når nu vejret ikke er til korte rør og solcreme, var det jo egentligt meget fint her i aften.
Vi ses.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
Takker for god tur i de lokale bakker med Flot vejr og godt selskab.
ingen intervaller kun lidt hurtig og lidt langsom kørsel, lidt underligt der ikke møder flere op.
ingen intervaller kun lidt hurtig og lidt langsom kørsel, lidt underligt der ikke møder flere op.
-
Lidt sent tak for en fin tur, svarer nok meget godt til min “langsomme” indsats i går.
Jeg kan sætte ligeså mange hakker som Allan, det skal bare regnes bagfra.
Spørgsmålet rejser sig, er mine ben helt døde, eller cykler jeg med nogen der er megagodt kørende. Hælder mest til det sidste.
Jeg triller en meget stille solotur/lille klinge tur i morgen, så i skal ikke vente på mig (igen)
Ses
Jeg kan sætte ligeså mange hakker som Allan, det skal bare regnes bagfra.
Spørgsmålet rejser sig, er mine ben helt døde, eller cykler jeg med nogen der er megagodt kørende. Hælder mest til det sidste.
Jeg triller en meget stille solotur/lille klinge tur i morgen, så i skal ikke vente på mig (igen)
Ses
Bjarne Larsen
4 seasons
4 seasons
- Allan Herskind
Det skal nok komme igen, Bjarne.
Og sjovt nok, så oplever jeg selv ofte, at man kommer i bedre form af at køre en tur på lille klinge.........
Det glemmer mange bare tit.
Torsdagens tur i Turbo bliver heller ikke så vild som i går.
Og sjovt nok, så oplever jeg selv ofte, at man kommer i bedre form af at køre en tur på lille klinge.........
Det glemmer mange bare tit.
Torsdagens tur i Turbo bliver heller ikke så vild som i går.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
Så fik Christopher løst mit “login-bøvl” Tak for en superfin tur i går Indtil jeg lærer at køre stærkt på afslutningerne, må jeg glæde mig over at køre leadout