Hvis der er nogen der vil med på en Turbotur laver jeg en.
Den vil bestå af 3 x (3 x 1+1) med 5 minutters pause.
Hvor den lige går henad, har jeg ikke fastlagt endnu.
(Jeg trænger til lidt korte intervaller efter min lange weekend tur)
HUSK LYS HUSK LYS HUSK LYS HUSK LYS HUSK LYS
(Det er jo dejligt vejr, så vi skal have mest muligt ud af det.
P.S. Jeg kører lige forbi HC med min chip og mit nummer til Magic Sport på vej til planken!
Turbo 18/9
- Allan Herskind
Turbo 18/9
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
Re: Turbo 18/9
JuhuJeg er klar Allan, når du også arrangerer sommervejr og intervaller, så ska vi ud og juller.
Vh Bjarne
Vh Bjarne
Bjarne Larsen
4 seasons
4 seasons
-
Så blev endnu en meget fin sommeraftentræningstur gennemført.
Bent, Allan og jeg kørte en tur sydøst over, og gav den lidt god gazz i tre intervaller. Jeg stod for en lille siver, men den holdt hjem med påfyldning en enkelt gang. (Traditionen fra RR torsdag med simulering af defekt blev genbrugt )
Tak for hyggeligt selskab i to.
Vh Bjarne
Bent, Allan og jeg kørte en tur sydøst over, og gav den lidt god gazz i tre intervaller. Jeg stod for en lille siver, men den holdt hjem med påfyldning en enkelt gang. (Traditionen fra RR torsdag med simulering af defekt blev genbrugt )
Tak for hyggeligt selskab i to.
Vh Bjarne
Bjarne Larsen
4 seasons
4 seasons
-
Tak i lige måde Bjarne.
Du havde vist ikke behov for at simulere defekt idag, med de friske ben du viste frem.
Du havde vist ikke behov for at simulere defekt idag, med de friske ben du viste frem.
Bent
- Allan Herskind
Selv tak for tur i aften I 2.
Og det er fint kun at være 3. Hyggelige snakke, mere vind på næsen og noget lettere at køre ordentlige intervaller.
Og dem fik vi nogle stykker af.
De 3 x 3(1+1) sad lige i skabet for mit vedkommende.
Bakkerne ved Æble var sidegevinst.
Modstormen hjemad var træls. (Jeg havde læst vinden forkert, og satsede på sidevind hjem)
Men min fine Garmin bad mig restituere i 4 døgn, og skriver, at der er mulighed for en fin anaerob forbedring efter træningen, hvis jeg altså får udhvilet mig nok!
Så det må jeg gøre.
Vi ses på Lørdag.
Og det er fint kun at være 3. Hyggelige snakke, mere vind på næsen og noget lettere at køre ordentlige intervaller.
Og dem fik vi nogle stykker af.
De 3 x 3(1+1) sad lige i skabet for mit vedkommende.
Bakkerne ved Æble var sidegevinst.
Modstormen hjemad var træls. (Jeg havde læst vinden forkert, og satsede på sidevind hjem)
Men min fine Garmin bad mig restituere i 4 døgn, og skriver, at der er mulighed for en fin anaerob forbedring efter træningen, hvis jeg altså får udhvilet mig nok!
Så det må jeg gøre.
Vi ses på Lørdag.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind