Jeg byder ind med en rundtur kl. 1700, og der er plads til flere end 3
https://www.strava.com/activities/1608485199
Det er genbrug, superøkologisk og der er frit på alle bakker.
HUSK BLINKER.
vh. Bjarne.
Turbo 25/9
- Allan Herskind
-
Re: Turbo 25/9
25 % forøgelse af styrken i dag gjorde, at vi 3 gengangere, Bent, Allan og jeg nu følte os som en lille gruppe. Når 4. Manden så oveni købet var ingen ringere end Rovsing, så gik det jo over stok og sten.
Vi fik igen kørt nogle fine intervaller og fulgte næsten den planlagte rute på ca 60 km. Dejligt cykelvejr var det også, omend lidt koldt til korte rør :
Jeg stod for tredie tur i træk for en mindre undvigemanøvre ved krengerup, hvor jeg smed kæden, for at få lidt luft
Tak for turen og hyggeligt selskab.
Vh Bjarne
Vi fik igen kørt nogle fine intervaller og fulgte næsten den planlagte rute på ca 60 km. Dejligt cykelvejr var det også, omend lidt koldt til korte rør :
Jeg stod for tredie tur i træk for en mindre undvigemanøvre ved krengerup, hvor jeg smed kæden, for at få lidt luft
Tak for turen og hyggeligt selskab.
Vh Bjarne
Bjarne Larsen
4 seasons
4 seasons
- Allan Herskind
Ja, tak for en fin tur. Dejligt terræn med bakker, sving, tons og ny asfalt.
Og det gik rigtig fint med Bjarne som turleder. Dejligt når nye tilbyder sig
Og lidt misundelig på Roomie Rousings evne til at komme med rundt kan jeg godt blive.
Det var en tur med god intensitet og hårde 1 minuts intervaller, så godt kørt Roomie
Ingen farlige situationer eller punkteringer, det er en af fordelene ved en lille gruppe.
Tak for i aften og vi ses igen!
Og det gik rigtig fint med Bjarne som turleder. Dejligt når nye tilbyder sig
Og lidt misundelig på Roomie Rousings evne til at komme med rundt kan jeg godt blive.
Det var en tur med god intensitet og hårde 1 minuts intervaller, så godt kørt Roomie
Ingen farlige situationer eller punkteringer, det er en af fordelene ved en lille gruppe.
Tak for i aften og vi ses igen!
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
Nu er mit speciale jo at ligge på hjul og med 3 stærke trækdyr er det ingen sag. Tak til Bjarne for en god gang træning.