Vi følger op på tirsdagens træning med en tur hvor vi kører med godt tempo hele vejen rundt uden at køre egentlige intervaller, hvor vi selvfølgelig sænker tempoet gennem byerne.
Denne træning skulle gerne være en fordel for de mange italiensfarere, der skal bygge udholdenhed på og gerne skulle kunne træne både lørdag og søndag
Vi kører ad større veje som giver et godt tempo, så vi skulle gerne være hjemme inden det bliver for mørkt, men husk lys alligevel, selvom vi slutter på cykelsti.
Kom glad, ruten er her:
https://www.strava.com/routes/17883766
Turbo 4/4
- Per Schmidt Nielsen
Re: Turbo 4/4
Fremmødet i dag var beskedent, kun seks mand. Tænker nogen sparer sig til Stjernetramp?
Vi fulgte de planlagte rute over Fangel, Nr. Broby, Glamsbjerg og til Bred. her skulle vi efter planen til at overveje hvornår vi skulle ramme noget cykelsti pga. mørke, men vi havde holdt et godt tempo, så ruten blev ændret og vi fik kørt 66 km i nogen lunde lys.
Jeg kommer ikke de næste to uger og det samme gælder formanden, og det er af samme årsag: først restitution og så tur til Italien, så jeg tænker at dem der ikke skal sydpå nok må gå sammen med racerrøvende eller supermotion i de kommende uger.
Jeg tror alle der var med i dag skulle til Italien.
Vi fulgte de planlagte rute over Fangel, Nr. Broby, Glamsbjerg og til Bred. her skulle vi efter planen til at overveje hvornår vi skulle ramme noget cykelsti pga. mørke, men vi havde holdt et godt tempo, så ruten blev ændret og vi fik kørt 66 km i nogen lunde lys.
Jeg kommer ikke de næste to uger og det samme gælder formanden, og det er af samme årsag: først restitution og så tur til Italien, så jeg tænker at dem der ikke skal sydpå nok må gå sammen med racerrøvende eller supermotion i de kommende uger.
Jeg tror alle der var med i dag skulle til Italien.