Super 17. august
-
- Geografisk sted: Odense SV
Re: Super 17. august
Puha - vi var mange i dag. Startede med 12, så ok, men da 2 mere blev samlet op i Sanderum, måtte vi dele i 2. Set fra forreste gruppe gik det meget fint men måtte bytte om på folk undervejs, så de stærke lå bagerst. Det gik så bedre - indtil de valgte at punktere Forreste gruppe ventede længe ved et T-kryds, men valgte at fortsætte da vi var sikker på at de kunne finde vej hjem. Det kunne de og hentede os undervejs Forreste gruppe trak så også punkteringskortet
Dejligt at køre med jer igen, selvom energien var helt i bund efter de første 2 dage på arbejde efter ferien.
Jeg vil opfordre Turbo til at kommer i gang igen med at lave ture, så vi kan komme ned på mindre hold.
Dejligt at køre med jer igen, selvom energien var helt i bund efter de første 2 dage på arbejde efter ferien.
Jeg vil opfordre Turbo til at kommer i gang igen med at lave ture, så vi kan komme ned på mindre hold.
-
Ja andet holdet nåede 2 punkteringer.
1. punktering som du nævner Knud
2. punktering lige efter vi sagde tak for iaften, hvor Per Antoni skulle igang med at skifte slange & fortælle røverhistorier... Jeg plejer at sige til Per " Anders And vores historier er bedre en dine"
Tak til Hovmark for de 2 kolde pauser, og topfart ved indhentning af gruppe 1.
Formanden strøg i forvejen, men glemte at dreje og fik så en ekstra sløjfe Han ved det bare ikke.....
Ronny
1. punktering som du nævner Knud
2. punktering lige efter vi sagde tak for iaften, hvor Per Antoni skulle igang med at skifte slange & fortælle røverhistorier... Jeg plejer at sige til Per " Anders And vores historier er bedre en dine"
Tak til Hovmark for de 2 kolde pauser, og topfart ved indhentning af gruppe 1.
Formanden strøg i forvejen, men glemte at dreje og fik så en ekstra sløjfe Han ved det bare ikke.....
Ronny
-
Så så Ronnysinne du lægger da vist også godt i svinget med hensyn til røverhistorier
Den stor brumbasse