Skal nok være klar med et eller andet, HVIS vejret tillader.
Skriver senest ved 16 tiden i morgen.
Super 25. april
-
- Geografisk sted: Odense SV
-
Re: Super 25. april
Tror det er ok til at cykle?
https://connect.garmin.com/modern/course/56692845
https://connect.garmin.com/modern/course/56692845
-
Nå - vejret kunne have været bedre, men vi er jo ikke lavet af sukker, så det gik - men glæder mig til næste uge
Vi var 5 mand afsted til Glamsbjerg og retur over Bjerget.
PS: havde helt glemt, hvor meget læ, der er bag Lange og Hovmark
Vi var 5 mand afsted til Glamsbjerg og retur over Bjerget.
PS: havde helt glemt, hvor meget læ, der er bag Lange og Hovmark
-
Også tak herfra - hader regnvejr - og det fik vi og selv om det kun var turen til planken og det første kvarter…så vi nåede at blive rigtig våde og kolde inden vi kom igang - 5 mand der alle kunne holde kæden stram…og fedt at blive presset lidt - tænker kun formen bliver bedre af det
Tænker aldrig jeg har haft så kolde finger og tær - Av…
Go tur til Italien Knud - lidt misundelig er jeg nu efter sådan en omgang dansk cykling.
Tænker aldrig jeg har haft så kolde finger og tær - Av…
Go tur til Italien Knud - lidt misundelig er jeg nu efter sådan en omgang dansk cykling.
HOVMARK
-
tak for turen til i andre 4 seje der trodsede det kolde og våde vejr og drog med ud på de Fynske landeveje.
det bedste måde at holde varmen på i den slags vejr er at træde lidt hårdere i pedalerne, og det var alle mand enige om.
Knud du er altid velkommen til at ligge i læ bagved mig
det bedste måde at holde varmen på i den slags vejr er at træde lidt hårdere i pedalerne, og det var alle mand enige om.
Knud du er altid velkommen til at ligge i læ bagved mig
-
- Geografisk sted: Odense
Ja tak for et møgvejr at køre i, virkelig svært at holde varmen i fingre og tær, men selvskabet fejlede bestemt ikke noget.
Mon ikke snart vi får lidt bedre vejr, så vi ikke behøver være alt for misundelige på de bortrejste pedaleurs.
Mon ikke snart vi får lidt bedre vejr, så vi ikke behøver være alt for misundelige på de bortrejste pedaleurs.
Nicolai/sme’n