Jeg kommer med en tur. Nordenhuse i solskin og let vind.
/ Jan
Supertur 9. maj
-
Re: Supertur 9. maj
9 mand drog fra Planken, blev dog hurtigt til 7
Vi 7 kørte den planlagte tur til Nordenhuse. 66 km med 32 km/t, så en dejlig torsdagstur i "roligt" tempo
Tak til alle mand for sikker kørsel.
Roger skulle lige have en punktering ved ankomst til Odense, men eller ingen uheld.
/Jan
Vi 7 kørte den planlagte tur til Nordenhuse. 66 km med 32 km/t, så en dejlig torsdagstur i "roligt" tempo
Tak til alle mand for sikker kørsel.
Roger skulle lige have en punktering ved ankomst til Odense, men eller ingen uheld.
/Jan
Rigtig fin tur. I en blandet gruppe, der kørt rigtigt homogent.
Skønt at komme ud igen efter 14 dags pause, nu føler jeg mig mere klar til Grejsdalen i weekenden.
Skønt at komme ud igen efter 14 dags pause, nu føler jeg mig mere klar til Grejsdalen i weekenden.
-
Skønt at komme ud i noget der mindede om forår; høje pollental og masser af flyvende insekter
Truppen fungerede rigtig godt under ledelse af Jan Hald som havde fundet, sikkert bagest i hovedskallen, en noget alternativ rute til Nordenhuse og retur. Uden brug af GPS eller computer følte Jan sig frem og jeg gættede forkert ved alle sving
Men tak til Jan for turen og tak til 2x Jan med underholdning ved punkteringen og lapningen.
Og tak til resten af truppen for en fin aftentour.
Truppen fungerede rigtig godt under ledelse af Jan Hald som havde fundet, sikkert bagest i hovedskallen, en noget alternativ rute til Nordenhuse og retur. Uden brug af GPS eller computer følte Jan sig frem og jeg gættede forkert ved alle sving
Men tak til Jan for turen og tak til 2x Jan med underholdning ved punkteringen og lapningen.
Og tak til resten af truppen for en fin aftentour.
-
Det er god værksteds humor !!! Jan skal også lære det.Roger Oinas Larsen skrev: ↑09 maj 2019, 22:42Truppen fungerede rigtig godt under ledelse af Jan Hald som havde fundet, sikkert bagest i hovedskallen, en noget alternativ rute til Nordenhuse og retur. Uden brug af GPS eller computer følte Jan sig frem og jeg gættede forkert ved alle sving
Ronny Sonne