Torsdag d. 15august
-
Torsdag d. 15august
Yr ser lidt bedre ud her til morgen, så jeg vender tilbage først på eftermiddagen med endelig beslutning om jeg kommer - har en tur klar, hvis det klarer op.
Claus M.
Claus M.
-
Re: Torsdag d. 15august
Vejret er svært at blive klog på, men jeg tager chancen og dukker op på planken.
Turen går ned mod Vantinge, Sallinge, Brobyværk og så ser vi hvordan vejret er for evt at tage en lidt længere tur eller bare køre mod Odense.
Hvis det regner kl 17.30 aflyser jeg turen .
Claus M.
-
Turen går ned mod Vantinge, Sallinge, Brobyværk og så ser vi hvordan vejret er for evt at tage en lidt længere tur eller bare køre mod Odense.
Hvis det regner kl 17.30 aflyser jeg turen .
Claus M.
-
-
Øv øv. Kommer ikke.
Ville meget gerne med Claus.
Prøver næste uge
God tur.
Mureren.
Ville meget gerne med Claus.
Prøver næste uge
God tur.
Mureren.
Jeg kommer selvfølgelig til planken kl 18 og kører en tur, pånær hvis det begynder at sne!
Vi ses næste uge, Murer
Vi ses næste uge, Murer
-
Ingen sne men masser af vand.. "men pyt det jo bare vand fra en vandpyt..."
Da vi kørte igennem Nr. Lyngelse blev jeg fristet af varm kaffe og skyndte mig at kører direkte hjem i tørvejr og fik dermed 50km på kontoen.
ca 10 andre PLDC tog en ekstra sløjfe for at finde lidt mere vand ?
Tak for endnu en god aften i klubben
Da vi kørte igennem Nr. Lyngelse blev jeg fristet af varm kaffe og skyndte mig at kører direkte hjem i tørvejr og fik dermed 50km på kontoen.
ca 10 andre PLDC tog en ekstra sløjfe for at finde lidt mere vand ?
Tak for endnu en god aften i klubben
-
Da vi startede havde vi indtryk af at Mogensen havde fuldstændig styr på alle vejrradarer. Vi skulle nok undgå regn. Men efter 10 min måtte vi revidere vores opfattelse. Men er man først blevet våd og ikke fryser så er det ok. Og det blev en fin tur i blandet gruppe og vi fik da rørt benene. Tak for turen
Jesper Andersen