LPDC - Super - 14.5 Egeskov rundt - 65 km

Indlæg fra gruppen, hvor man i løbs-højsæsonen skal kunne køre med mindst 30 km/t i en gruppe for at kunne følge med.
Lars Hovmark Eriksen

Re: LPDC - Super - 14.5 Egeskov rundt - 65 km

Indlæg af Lars Hovmark Eriksen »

Enig i at ikke alt behøver blive kommenteret, bare vi passer på hinanden.
Tænker det med at kører foran delvis er møntet på mig…tænker mere at vi tog vores andel af føringer i både med og modvinden og jeg oplevede det som at meldinger ikke kom frem eller kom frem for sent også var vi forbi hvor vi skulle dreje….(en løsning er at flere har turen på computeren eller at meldinger kommer hurtigere og kommer frem i feltet, specielt når det blæser meget).
Men tak for en god tur Søren, dejligt terræn og godt vejr - ved det ikke altid er nemt at være turleder i en blandet gruppe af halvdøve gamle mænd :D
HOVMARK

Søren Dahl Mortensen

Re: LPDC - Super - 14.5 Egeskov rundt - 65 km

Indlæg af Søren Dahl Mortensen »

Tja - mange kommentarer på en tur som i mine øjne gik fint.
Selvfølgelig vil det være godt hvis flere havde turen liggende, men nu slog vi jo grupperne sammen.
Fint med stærke folk foran syntes jeg, men man skal selvfølgelig orientere sig bagud - incl. mig selv 😏😀
Ruten var også ny for mig, jeg snupper ofte tidligere ruter, og det gik stærkt, så 2 gange kørte nogle lidt for langt inden der blev råbt hvilken vej - men det er da vist ikke første gang det sker.
Nok om den tur tænker jeg - glæder mig til næste

Besvar