Super 13. juli
-
Super 13. juli
Hvis nogen supercyklister skulle have lyst til en sommertur, kommer jeg forbi planken med en tur i lommen.
-
- Allan Herskind
Re: Super 13. juli
Kommer også dog med forbehold for at korte turen af, hvis det bliver nødvendigt.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
- Geografisk sted: Bellinge, Odense SV
Kommer
-
9 mand til start. 9 fuldført. En klassisk tur over Elmelund, Ravnebjerg, Brændekilde, Hesbjerg Skov, Dyred Banke, Frøbjerg, Bamsebakken, Tommerup og hjem. Godt kørt alle mand.
Eneste mislyd var en punktring til turlederen .Four Season Tak til Roger for hjælp og kritik af min håndværker skills
Eneste mislyd var en punktring til turlederen .Four Season Tak til Roger for hjælp og kritik af min håndværker skills
-
Tak for endnu en dejlig Pedaleur tur
En meget lille siver Jan, det var hvad det var? Det må have været slangens skyld, det er ihvertfald ikke dækket .
Roger tager jo ud og optræder med sit One man slangetæmmer show, så det er jo dejligt at han øser gratis ud af alle guldkornene.
En meget lille siver Jan, det var hvad det var? Det må have været slangens skyld, det er ihvertfald ikke dækket .
Roger tager jo ud og optræder med sit One man slangetæmmer show, så det er jo dejligt at han øser gratis ud af alle guldkornene.
Bjarne Larsen
4 seasons
4 seasons
- Allan Herskind
Også herfra tak for en dejlig tur.
Med støttestrømper på hele den varme dag og 4:1 sportsdrik i begge drikkeflasker, gik det rigtig fint i aften.
Det var lige før jeg kørte med om en skiltespurt , men da Bent lagde fra land, opgav jeg hurtigt igen
Så jeg er klar til at melde ture ind igen på torsdag og sikkert også næste uge.
Med støttestrømper på hele den varme dag og 4:1 sportsdrik i begge drikkeflasker, gik det rigtig fint i aften.
Det var lige før jeg kørte med om en skiltespurt , men da Bent lagde fra land, opgav jeg hurtigt igen
Så jeg er klar til at melde ture ind igen på torsdag og sikkert også næste uge.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind