Supertur 9. maj

Indlæg fra gruppen, hvor man i løbs-højsæsonen skal kunne køre med mindst 30 km/t i en gruppe for at kunne følge med.
Besvar
Jan Hald Kjeldsen

Supertur 9. maj

Indlæg af Jan Hald Kjeldsen »

Jeg kommer med en tur. Nordenhuse i solskin og let vind.
/ Jan

Jan Hald Kjeldsen

Re: Supertur 9. maj

Indlæg af Jan Hald Kjeldsen »

9 mand drog fra Planken, blev dog hurtigt til 7 :o
Vi 7 kørte den planlagte tur til Nordenhuse. 66 km med 32 km/t, så en dejlig torsdagstur i "roligt" tempo :lol:
Tak til alle mand for sikker kørsel.
Roger skulle lige have en punktering ved ankomst til Odense, men eller ingen uheld.
/Jan

Jonas Bendixen

Indlæg af Jonas Bendixen »

Rigtig fin tur. I en blandet gruppe, der kørt rigtigt homogent.
Skønt at komme ud igen efter 14 dags pause, nu føler jeg mig mere klar til Grejsdalen i weekenden. :P

Roger Oinas Larsen

Indlæg af Roger Oinas Larsen »

Skønt at komme ud i noget der mindede om forår; høje pollental og masser af flyvende insekter ;)
Truppen fungerede rigtig godt under ledelse af Jan Hald som havde fundet, sikkert bagest i hovedskallen, en noget alternativ rute til Nordenhuse og retur. Uden brug af GPS eller computer følte Jan sig frem og jeg gættede forkert ved alle sving :(
Men tak til Jan for turen og tak til 2x Jan med underholdning ved punkteringen og lapningen.
Og tak til resten af truppen for en fin aftentour.

Ronny Sonne

Indlæg af Ronny Sonne »

Roger Oinas Larsen skrev:
09 maj 2019, 22:42
Truppen fungerede rigtig godt under ledelse af Jan Hald som havde fundet, sikkert bagest i hovedskallen, en noget alternativ rute til Nordenhuse og retur. Uden brug af GPS eller computer følte Jan sig frem og jeg gættede forkert ved alle sving :(
Det er god værksteds humor !!! Jan skal også lære det.
Ronny Sonne

Besvar