Kære motionister
Det er vort håb, at alle har det godt og nyder foråret.
Desværre har en virus medført aflysninger og lagt hindringer i vejen for den fælles træning i Pedaleur.
Lige nu kan man træne, men uden eller næsten uden social kontakt, og det er ikke det samme. Men alligevel en opfordring:
Gi den gas med træning under de givne rammer, ellers kan det blive en meget kort sæson.
Når Mette F. og bestyrelsen giver lov, vil der selvfølgelig blive kørt således, at alle kan være med.
Sæsonen 2019 var ikke optimal for mange motionister. Nogle havde skader, andre havde mistet motivationen.
Vi savner alle, også dig. Vort håb er, at motionsgruppen hver gang kan være så stor, at vi er nok til at alle kan have en god tur træningsmæssigt og socialt.
Bestyrelsen holdt møde i sidste uge og vil lægge planer for, hvorledes opstart kan ske, forudsat der fortsat vil være vejledninger, henstillinger og forbud at tage hensyn til. Pedaleur skal fortsat være et sikkert sted at cykle også i tider med corona.
Bestyrelsen har nedsat et gruppelederudvalg med to medlemmer fra bestyrelsen samt gruppelederne fra de enkelte grupper. Gruppeleder for motionsafdelingen er Gunner. Johnny S. og C. Hassing er turledere. Alle medlemmer skal bidrage til, at vi får nogle rigtig gode ture i 2020.
Motionsgruppen har flere medlemmer som kører MTB, blandt andet til vintercup arrangementerne. Hvis du gerne ser der indlægges træningspas med MTB så sig til, således at det kan planlægges. Vi er mange, som i vinterens og forårets løb har haft gode oplevelser på stierne i og omkring Odense.
Kom også med forslag til valg af ture på landevej eller sociale arrangementer.
Ovenstående sendes til motionister, forstået bredt, måske flere modtagere foretrækker træning i andre grupper. Alle får en chance i motionsgruppen og det er altid dejligt at komme af sted og møde nye venner i Pedaleur.
Johnny og Gunner, Odense 27. april 2020,
NB!
Måske der også er behov for at se få cyklen/cyklerne set efter. Der er ofte noget at se efter, kontrollere, smøre, udskifte efter en længere pause. Cykelsmeden har måske travlt nu, men når Mette F. melder klar bane bliver der for alvor ventetid.
Er du i gang med træningen?
-
Er du i gang med træningen?
Gunner/Ældste Brumbasse 

-
Re: Er du i gang med træningen?
Hej Gunner Johnny og alle andre motionister
Jeg ved om det er her på Forum eller på mail dennne meddelelse er sendt
bredt ud, har kun set den her.
Jeg ved ikke helt hvad anbefalinger er mht, fælles cykling jeg kan se Steen invitere til
En cykeltur i morgen, og som alle skriver kunne det jo være rart med lidt i benene igen,
Selvom det bliver hårdt. Jeg har været på cyklen et par gange, og det føles som skulderen
Er ved at være på plads igen.
Men en mindre cykeltur i morgen 40 - 50+ ville være fint.
Steen skriver kl13. Er det tidspunktet?
Claus Hassing
Jeg ved om det er her på Forum eller på mail dennne meddelelse er sendt
bredt ud, har kun set den her.
Jeg ved ikke helt hvad anbefalinger er mht, fælles cykling jeg kan se Steen invitere til
En cykeltur i morgen, og som alle skriver kunne det jo være rart med lidt i benene igen,
Selvom det bliver hårdt. Jeg har været på cyklen et par gange, og det føles som skulderen
Er ved at være på plads igen.
Men en mindre cykeltur i morgen 40 - 50+ ville være fint.
Steen skriver kl13. Er det tidspunktet?
Claus Hassing