Motion, tirsdag 15. april

Indlæg fra gruppen for dem, der gerne vil træne og have styr på den elementære feltkørsel, tegngivning m.v. Her starter du også, hvis ambitionerne er til at køre i en hurtigere gruppe, men formen ikke lige står mål med ambitionerne.
Peter Dallmann
Geografisk sted: Odense

Motion, tirsdag 15. april

Indlæg af Peter Dallmann »

Forhåbentlig er der mange der vil med ud at rulle, for der kan komme lidt vind. :)

Jeg har igen fundet en flad rute hvor vi kan zigzagge os frem, og forhåbentlig holde godt sammen på gruppen.

I tilfælde af regn aflyses turen, men et par enkelte dråber kan vi vel godt tåle.

https://connect.garmin.com/modern/course/345981364
always look on the bright side of life!

Brugeravatar
Michael Madsen

Re: Motion, tirsdag 15. april

Indlæg af Michael Madsen »

Jeg er i Haderslev uden cykel.
God tur
“Bjørn”

Claus Mogensen

Indlæg af Claus Mogensen »

Kommer - der kommer nok ikke mange i morgen, så måske skulle vi slå os sammen med Super/Knud tur, kan dog se at han vil køre kl.17.00 p.g.a. regn, men Yr siger ingen regn til kl.20.00 og kun lidt fra 20.00 -21.00.

Claus

Karin Søndergaard

Indlæg af Karin Søndergaard »

Hej,
Niels Peter vil gerne køte med. Håber, det er ok.
Kh. Karin.

Kongen1

Indlæg af Kongen1 »

Halløj alle sammen
Jeg kommer desværre ikke mere på den her side af sommerferien. Da jeg brækkede min fod i søndags. Og blev opereret i den søndag aften. 🥲 Kommer til at savne jer. Kh. Thomas/ kongen

Peter Dallmann

God bedring Thomas. Du fortæller ikke hvordan du har brækket foden, men det er der måske en god grund til. :)
Vi glæder os at se dig tilbage efter sommeren.

I forhold til dagens træningstur så ligger mødetidspunktet fast ved kl. 18.00. Det er jo en almindelig træningsaften.

Michael Seedorff

Indlæg af Michael Seedorff »

Kommer kl 18. ;)

Claus Mogensen

Indlæg af Claus Mogensen »

Kommer også kl.18.00.

Kan se at det er både Super og Pigerne der har ændret tidspunktet fra kl.18.00 til kl.17.00 - jeg er ikke medlem af bestyrelsen/politibetjent men syntes det er lidt ærgerligt at ændre tidspunktet for en alm. træningsaften, da det kan afholde nogen for at komme kl.18.00.

Claus

Claus V Nielsen (mureren)

Indlæg af Claus V Nielsen (mureren) »

Hej
Det er svært at se om det er klokken 17 eller klokken 18 vi kører
Så jeg har kørt solo klokken 15 til 17
Ses torsdag
Mureren. 👍🚴

Peter Dallmann

Ja Claus, det kan godt være at der i dag har været lidt forvirring om starttidspunktet, men i
de godt 15 år jeg har været medlem af LPdC har vi haft en gylden regel om at vi på almindelige træningsdage ikke melder ture ud på andre tidspunkter end klubbens officielle træningstidspunkter, dvs. kl. 18:00. Reglen er begrundet i, at vi gerne vil værne om fællesskabet i klubben, og ikke vil risikere at tage vinden ud af sejlene på klubbens officielle træningsture.

Fem, der gerne ville køre med i motionsgruppen, mødte frem ved planken på det officielle starttidspunkt.
Claus M. påstod kækt ved planken at vinden havde lagt sig, men han blev klogere da vi først kom ud af byen. :D
Men med undtagelse af vinden kunne vejret vanskeligt have været bedre, og vi havde en dejlig tur på rolige veje. Strategien med at vælge en zigzag kurs i forhold til den kedelige SØ-vind virkede godt, og personligt havde jeg for en enkelt gangs skyld en oplevelse af at vi havde mere med- end modvind. på turen. Måske skyldes det at jeg galant overlod modvindsstykkerne til de fire andre. :D

Tak for hyggeligt selskab og god kørt alle mand.

Besvar