CP torsdag d. 25/6: fødselsdag og lidt information fra gruppeledermødet.
-
CP torsdag d. 25/6: fødselsdag og lidt information fra gruppeledermødet.
Kære charmepiger
Da jeg snart runder endnu et skarpt hjørne, vil jeg rigtig gerne invitere jer på vin og snacks på min terrasse
Sadolinsgade 123 torsdag d. 25. På turen i aften blev det foreslået, at vi kunne slå det sammen med et lille referat/orientering fra gruppeledermødet, men primært skal der snakkes og hygges
Turen bliver derfor kortere på torsdag. Tænker vi er hos mig omkring 19.30. Jeg melder en tur ud
I kan lige skrive på tråden her i løbet af næste uge, om I kommer til både cykling og vin eller kun en af delene
Tá en varm trøje med
Kh Vicki
Da jeg snart runder endnu et skarpt hjørne, vil jeg rigtig gerne invitere jer på vin og snacks på min terrasse
Sadolinsgade 123 torsdag d. 25. På turen i aften blev det foreslået, at vi kunne slå det sammen med et lille referat/orientering fra gruppeledermødet, men primært skal der snakkes og hygges
Turen bliver derfor kortere på torsdag. Tænker vi er hos mig omkring 19.30. Jeg melder en tur ud
I kan lige skrive på tråden her i løbet af næste uge, om I kommer til både cykling og vin eller kun en af delene
Tá en varm trøje med
Kh Vicki
Re: CP torsdag d. 25/6: fødselsdag og lidt information fra gruppeledermødet.
Kære Vicki
Det er rigtig sødt af dig, men jeg kan desværre ikke deltage i hverken træning eller efterfølgende hygge, da vi har gæster. Stort tillykke og ha en dejlig aften
Kh Lene
Det er rigtig sødt af dig, men jeg kan desværre ikke deltage i hverken træning eller efterfølgende hygge, da vi har gæster. Stort tillykke og ha en dejlig aften
Kh Lene
-
Jeg kommer, og jeg GLÆDER mig
-
Tak for en super tur i dag søndag
Vil gerne komme til hygge på torsdag , men springer cyklingen over.
Ses Tina
Vil gerne komme til hygge på torsdag , men springer cyklingen over.
Ses Tina
-
Det lyder så hyggeligt Vicki, og jeg vil gerne komme til både cykling og hygge på terrassen
-
Kære Vicki
Tak for invitationen. Jeg kommer gerne til både cykling og hygge hos dig efterfølgende
Tak for invitationen. Jeg kommer gerne til både cykling og hygge hos dig efterfølgende
-
Kære Vicki,
Jeg vil rigtig gerne med - både til cykling og hygge . Skulle jeg, mod forventning, blive forsinket til cykelturen, skal jeg nok skrive .
Til alle,
Da jeg, i sidste uge, nævnte sommerafslutning og orientering/evaluering d. 30., var jeg ikke klar over Vickis arrangement, så derfor slår vi det sammen nu - og cykler så den 30.
Kh. Karin
Jeg vil rigtig gerne med - både til cykling og hygge . Skulle jeg, mod forventning, blive forsinket til cykelturen, skal jeg nok skrive .
Til alle,
Da jeg, i sidste uge, nævnte sommerafslutning og orientering/evaluering d. 30., var jeg ikke klar over Vickis arrangement, så derfor slår vi det sammen nu - og cykler så den 30.
Kh. Karin
-
Kære Vicki
Tak for invitationen.
Jeg vil meget gerne komme til både cykeltur og hygge på terrassen
Tak for invitationen.
Jeg vil meget gerne komme til både cykeltur og hygge på terrassen
-
Tak for invitationen, Vicki.
Vi ses på torsdag. Jeg glæder mig til at være med til at fejre dig.
Hilsen
Nina
Vi ses på torsdag. Jeg glæder mig til at være med til at fejre dig.
Hilsen
Nina