Hej
Vejret ser ud til at blive fint i morgen , så jeg er med på en søndagstur.
Kl 9 er vel stadig tidspunktet.
50 - 60 km alt efter humør. Har ikke lige en bestem tur i tankerne
Håber vi ses
Kh Lene
CP tur Søndag d. 15.11.2020
-
Re: CP tur Søndag d. 15.11.2020
Hej,
Jeg er også med kl. 9 . Har tænkt på at cykle ad Sanderumvej, over Ruerne og Ravnebjerg til Allesø og cykle lufthavnsturen et par runder - og over Søhus hjem. Så kan antallet af runder afgøre længden af turen. Måske et forslag .
Håber, vi ses. Kh. Karin
Vi holder afstand
Jeg er også med kl. 9 . Har tænkt på at cykle ad Sanderumvej, over Ruerne og Ravnebjerg til Allesø og cykle lufthavnsturen et par runder - og over Søhus hjem. Så kan antallet af runder afgøre længden af turen. Måske et forslag .
Håber, vi ses. Kh. Karin
Vi holder afstand
-
Hej. Jeg vil også gerne med
-
Er i KBH så kan ikke deltage- ønsker jer en rigtig god tur
DBH
Pernille
DBH
Pernille
-
Vi var 3 cp der havde lyst til en søndagstur. Lene C . havde en rigtig flot tur med ( og hård, eller måske det var fredagens tur, der stadig sad i benene)Den kan sagtens gentages Den gik over mod Langesø og Tommerup ad små hyggelige veje , godt med bakker. Det blev til ca 60 km
Tak for en rigtig god tur til Lene og Karin.
Kh Ag
Tak for en rigtig god tur til Lene og Karin.
Kh Ag
-
Hej,
Også tak fra mig - det var en helt igennem fantastisk tur . Veje jeg aldrig har cyklet før, godt med højdemeter - og vil være fin til ture, hvor nogen har brug for at køre fra, tidligere. Den kan jeg godt stemme for igen .
Fortsat god søndag .
Kh. Karin
Også tak fra mig - det var en helt igennem fantastisk tur . Veje jeg aldrig har cyklet før, godt med højdemeter - og vil være fin til ture, hvor nogen har brug for at køre fra, tidligere. Den kan jeg godt stemme for igen .
Fortsat god søndag .
Kh. Karin