Kære Charmepiger.
Vi har tidligere aftalt at holde julefrokost 4/12 kl 18
I disse corona tider er det svært at vide, hvad vi må til den tid Men sæt X i kalenderen og så afgør vi, når tiden nærmer sig, om vi må samles. Jeg lægger gerne hus til, hvis det bliver aktuelt
Hvis vi samles bliver det med medbragt mad, så vi ikke “brænder inde med” bestilt mad
Håber vi skal ses
Kh Lene Blaabjerg
Måske julefrokost 4/12
-
Re: Måske julefrokost 4/12
Hvor hyggeligt Lene!!
Jeg har sat et stort fedt kryds og håber, at vi skal ses
Jeg har sat et stort fedt kryds og håber, at vi skal ses
-
Kære Lene ,
Krydset er skrevet med blæk i kalenderen - så det vil nok kun være C-19, der kan flytte det. Men, ja - lad os se hvad vi gør, når vi nærmer os . Håber det bedste .
Kh. Karin
Krydset er skrevet med blæk i kalenderen - så det vil nok kun være C-19, der kan flytte det. Men, ja - lad os se hvad vi gør, når vi nærmer os . Håber det bedste .
Kh. Karin
-
Hej Lene. Jeg har sat et stort kryds i kalenderen
Håber det bliver til noget
Kh AG
Håber det bliver til noget
Kh AG
-
Kære Charmepiger
Coronaen fører stadig til mange nye smittede dagligt Mette F anbefaler fortsat, at man max samles 10 personer.
Derfor aflyser jeg julefrokosten 4/12
Håber vi kan spise sammen en gang først i 2021
Jeg er blevet operet i min højre hånd, og har derfor ikke været aktiv på cyklen et stykke tid
Hvis jeg ikke ser jer inden jul, benytter jeg lige lejligheden til at ønske jer alle en god julTak for mange dejlige cykeltimer med jer i 2020.
Kh Lene Blaabjerg
Coronaen fører stadig til mange nye smittede dagligt Mette F anbefaler fortsat, at man max samles 10 personer.
Derfor aflyser jeg julefrokosten 4/12
Håber vi kan spise sammen en gang først i 2021
Jeg er blevet operet i min højre hånd, og har derfor ikke været aktiv på cyklen et stykke tid
Hvis jeg ikke ser jer inden jul, benytter jeg lige lejligheden til at ønske jer alle en god julTak for mange dejlige cykeltimer med jer i 2020.
Kh Lene Blaabjerg