CP torsdag d. 8/4
-
CP torsdag d. 8/4
Jeg har en tur Det bliver Vantingeturen igen, men omvendt og med sløjfe, ca 55 km Hvis du synes det lyder tillokkende, så meld ind Ingen nedbør, 7 grader og 8 m/s med vindstød, men det skræmmer jo ikke en CP
Kh Vicki
Kh Vicki
-
Re: CP torsdag d. 8/4
Jeg vil glæde mig at starte CP-sæsonen i morgenEn tur med vindstød og sløjfe, det bliver ikke meget bedre
Kh Lene Blaabjerg
Kh Lene Blaabjerg
-
Dejligt, Vicki - og hvis du bemærkede hvor meget det blæste i går , så er i morgen ikke skræmmende......
Jeg satser på at komme , men kan komme i tidsproblemer, i givet fald, skriver jeg her .
Ses. Kh. Karin
Jeg satser på at komme , men kan komme i tidsproblemer, i givet fald, skriver jeg her .
Ses. Kh. Karin
-
What’s not to like! Jeg kommer Kaptajn Vicki
-
Jeg kommer også
Kh AG
Kh AG
Jeg vil også gerne med
Kh Lene
Kh Lene
-
7 charmepiger kunne ikke stå for tilbuddet om en cykeltur med kraftig modvind og sidevind Heldigvis var der også gode passager med medvind, hvor der kom gang i pedalerne og med gode spurter super kampgejst hele vejen rundt
Næste torsdag har jeg en livline - Anne-Grethe tager turen, da jeg er lidt i tvivl om jeg kan komme.
Kh Vicki
Næste torsdag har jeg en livline - Anne-Grethe tager turen, da jeg er lidt i tvivl om jeg kan komme.
Kh Vicki