CP 21.maj
-
CP 21.maj
Kære alle
Vi skal køre i samlet flok i morgen, idet Nina E har fået udstyrsproblemer=begge cykler er til reparation.
Vinden bliver nordlig. Jeg regner med, at vi kører en rute, som Tina har lagt på GPSeis. Den heder CP-NV-1 . Hent evt selv turen på din GPS. Turen går over Vejrup og nordpå over Stavis å -> vest på og derefter sydover igennem Morud til Vissenbjerg -> Vejrup og hjem.
Jeg vil foreslå, at vi træner teknik igen, så vi er HELT skarpe til Mallorcaturen. Der vil blive indlagt skilte spurt og bakke spurter undervejs med opsamling, så der bliver lidt for enhver type cykelben.
Jeg glæder mig til turen.
mvh/Nina D.
Vi skal køre i samlet flok i morgen, idet Nina E har fået udstyrsproblemer=begge cykler er til reparation.
Vinden bliver nordlig. Jeg regner med, at vi kører en rute, som Tina har lagt på GPSeis. Den heder CP-NV-1 . Hent evt selv turen på din GPS. Turen går over Vejrup og nordpå over Stavis å -> vest på og derefter sydover igennem Morud til Vissenbjerg -> Vejrup og hjem.
Jeg vil foreslå, at vi træner teknik igen, så vi er HELT skarpe til Mallorcaturen. Der vil blive indlagt skilte spurt og bakke spurter undervejs med opsamling, så der bliver lidt for enhver type cykelben.
Jeg glæder mig til turen.
mvh/Nina D.
-
Re: CP 21.maj
Tror desværre ikke jeg kan nå det, da jeg kommer sent fra arbejdeSkriver hvis tingene ændrer sig, ellers ses vi på torsdag God tur mod NV
-
Jeg kommer, hvis Christian kan nå at komme hjem fra arbejde i tide. Vent ikke hvis jeg ikke er der kl. 18
-
Kommer ikke idag men god tur til I andre
Hej piger
Kommer ikke alligevel. God tur
Kh Lene
Kommer ikke alligevel. God tur
Kh Lene
-
Kommer hvis det holder op med at regne
Kh Birthe
Kh Birthe
-
.... det regner......så tror ikke jeg kommer... i skal bare cykle hvis jeg ikke er der kl 18
Kh Helle
Kh Helle