Hej CP
Så er jeg klar efter en skøn sommerferie. Har fået cyklet en del i sommerferien både i Italien og herhjemme, så det bliver forhåbentligvis så hårdt at komme igang igen.
Glemte at skrive i går, men håber der er nogle friske CP som har lyst til at cykle i aften. Turen bliver på ca 55 km og vejret ser fornuftigt ud
Kh Vicki
CP tur torsdag d 8/8
-
Re: CP tur torsdag d 8/8
Hej. Jeg er med . Karin.
-
Jeg holder stadig ferie, så cykler selv på nordøst Fyn God tur til jer Kh Lene Blaabjerg
-
Så har jeg fået kigget på min brækkede finger. Den er ved at hele op, så jeg slipper for gips, men skal holde den i ro.
Tænker jeg holder fri fra cykeltræning i denne og næste uge og kommer ikke til Tour de Vestfyn søndag. Ingen CP har meldt ind på mit startnr., så jeg lægger det ud til alle i morgen på Forum.
God tur til jer i dag
Bh Tina
Tænker jeg holder fri fra cykeltræning i denne og næste uge og kommer ikke til Tour de Vestfyn søndag. Ingen CP har meldt ind på mit startnr., så jeg lægger det ud til alle i morgen på Forum.
God tur til jer i dag
Bh Tina
-
Kære alle
Bor stadigvæk mest i sommerhuset, så cykler nok mest selv de næste 2 uger med.
Hilsen Birthe
Bor stadigvæk mest i sommerhuset, så cykler nok mest selv de næste 2 uger med.
Hilsen Birthe
-
Hanne, Karin S og jeg havde en dejlig tur på 57 km og vi undgik regn Vi syntes vi fløj af sted og følte vi havde medvind det meste af turen, men kan det mon passe... Dejligt at komme igang igen efter ferien
God bedring med fingeren Tina ses forhåbentlig inden længe.
Kh Vicki
God bedring med fingeren Tina ses forhåbentlig inden længe.
Kh Vicki