CP 11. maj 2021

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Karin Søndergaard

Re: CP 11. maj 2021

Indlæg af Karin Søndergaard »

Dorte kommer også 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️

Hilsen Karin.

Karin Søndergaard

Indlæg af Karin Søndergaard »

Det blev en rigtig dejlig turbo-tur 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️, Lene Blå, Karen, Dorte og jeg, 57 km, over Dyred, Kelstrupskov, Andebølle, Rugård, Morud og en runde ved Langesø, Højbjerg og militærbakken hjem. Rulleskift, stå op på bakkerne 💪💪, 10 sekunders føringer, fri til toppen - og sikke det gik..... vi prøver at huske lærdommen, Jesper 🙂😉.

Og hjemme, skyllet cykel - og så kom regnen 🌧💦 - hvor var vi heldige - ikke en dråbe, undervejs 👍🚴‍♀️

Og Karen, en fugleklat på hjelmen - betyder lykke 🙂 - hvad betyder en orm på mit stel? Kørt for langsomt til at den kunne falde af? 🤣😂🤣

Ses forhåbentlig snart igen 🙂. Kh. Karin 🤗.

Nina Egesborg

Indlæg af Nina Egesborg »

Aftenen blev på mange måder anderledes end vi lige havde forventet.

For det første lod vi os drage af en gruppe mænd fra pedaleur :D, hvilket betød vi kom ud på en lidt anden rute end den som var planen :shock:
Vi kom dog hurtigt på rette spor :D

Vejret - vi skulle jo have kørt mellem bygerne:roll: men hold da op, det silede ned.... :o Det betød en 10 km kortere tur. Jeg er dog lidt i tvivl om det kun var mig, som synes det var en god idé at afkorte turen :?:

Ellers fik vi praktiseret vores nye viden fra Jesper - øvet os på at stå op i små korte ryk på de få bakker, vi passerede. Jo, det giver virkelig noget :!:

På turen kom vi gennem Fraugde, Birkende, Hundslev, Åsum. 43 km blev det til for superpigerne på denne regnfulde, men som altid gode aften.

Hilsen
Nina

Besvar