FCD261B0-2F52-4F88-9974-566A3589449E.png
Det bliver godtTur til vejle 22/8
-
-
Re: Tur til vejle 22/8
Vi sesJacob Hoppe skrev: ↑21 aug 2021, 10:16Du skal være så velkommen Michael
vi mødes ved parkeringspladsen nede bagved ved DGI/sundhedshuset kl.10
Michael Kjærskov
Think outside, no box required
-
Super bakketræningstur med CP i Vejle i dag.
Jacob Hoppe havde lavet en fed rute med masser af bakker - Vissenbjerg forhøjningen go home
Jeg er med på en gentagelse
Jacob Hoppe havde lavet en fed rute med masser af bakker - Vissenbjerg forhøjningen go home
Jeg er med på en gentagelse
-
Også en stor tak herfra for at jeg måtte "crashe" Charmepigernes super hyggelige og veltilrettelagte bakkearrangement, når nu jeg var i nærheden
Jacob Hoppe var turleder og havde pudsigt nok fuldstændig styr på, hvor alle de kendte stigninger omkring Vejle befandt sig - men også de små listige og til tider hidsige klatrestykker godt skjult af bøgeskovenes træer, var fundet frem og støvet af ... Fedt, og mon der er en skabsklatre gemt i Hoppe ...
Var dog kun med på første sløjfe, da jeg havde en bjerg-trænings-aftale med den kraftige østenvind, MEN på soloturen mod Odense tænkte jeg meget over at et lignende arrangement kunne være super fedt at lave som pre-bjergtour-forberedelses-træning eller hvis man en weekend bare havde lyst til nye veje, eller prøve et fedt område af som man ellers kun kommer i én gang om året... Bare en tanke...
Jacob Hoppe var turleder og havde pudsigt nok fuldstændig styr på, hvor alle de kendte stigninger omkring Vejle befandt sig - men også de små listige og til tider hidsige klatrestykker godt skjult af bøgeskovenes træer, var fundet frem og støvet af ... Fedt, og mon der er en skabsklatre gemt i Hoppe ...
Var dog kun med på første sløjfe, da jeg havde en bjerg-trænings-aftale med den kraftige østenvind, MEN på soloturen mod Odense tænkte jeg meget over at et lignende arrangement kunne være super fedt at lave som pre-bjergtour-forberedelses-træning eller hvis man en weekend bare havde lyst til nye veje, eller prøve et fedt område af som man ellers kun kommer i én gang om året... Bare en tanke...
Michael Kjærskov
-
Tak for en dejlig dag i Vejle.
Det blev til små 100km og 1165 hm super godt kørt af alle
Må sige de damer er godt kørende Italy bliver ikke noget problem.
Det blev til små 100km og 1165 hm super godt kørt af alle
Må sige de damer er godt kørende Italy bliver ikke noget problem.
-
Ja nu kan vi ikke gøre mere . I er helt klare til Italien når ellers lige cyklen får det sidste eftersyn.
I kører rigtig godt og husk på det i Italien. Ingen grund til at selvtilliden ikke skulle være i orden
I kører rigtig godt og husk på det i Italien. Ingen grund til at selvtilliden ikke skulle være i orden
Jesper Andersen
-
Tak for en fantastisk tur i går og tak for de gode fif. Flot at blive hjulpet op ad bakkerne af galante herre
Det kan have sine fordele at være langsom...,
Jacob, tak for en veltilrettelagt tur.
Tak fordi I var tålmodige og ventede.
Glæder mig til turene i Italien.
Dbh.
Nina
Det kan have sine fordele at være langsom...,
Jacob, tak for en veltilrettelagt tur.
Tak fordi I var tålmodige og ventede.
Glæder mig til turene i Italien.
Dbh.
Nina
-
Også tak fra mig . Hvor var det godt tilrettelagt og fedt, at I alle, gutter, byder ind på at hjælpe - det giver bare så meget, både til træningen og til sammenholdet og den gode stemning . I supplerer hinanden helt suverænt.
Og så det dejlige vejr, som særligt blev nydt ved Lagkagehuset - vi kan efterhånden ikke huske hvordan det er at køre i regnvejr, Jesper .
Herligt arrangement - tusind tak til alle
Og jeg har skiftet slange og er klar til i morgen
Kh. Karin
Og så det dejlige vejr, som særligt blev nydt ved Lagkagehuset - vi kan efterhånden ikke huske hvordan det er at køre i regnvejr, Jesper .
Herligt arrangement - tusind tak til alle
Og jeg har skiftet slange og er klar til i morgen
Kh. Karin