Tur til vejle 22/8

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Jesper Andersen

Re: Tur til vejle 22/8

Indlæg af Jesper Andersen »

FCD261B0-2F52-4F88-9974-566A3589449E.png
Det bliver godt👍
Jesper Andersen

Michael Kjærskov

Indlæg af Michael Kjærskov »

Jacob Hoppe skrev:
21 aug 2021, 10:16
Du skal være så velkommen Michael :)
vi mødes ved parkeringspladsen nede bagved ved DGI/sundhedshuset kl.10
👍🏻 Vi ses 😀☀️
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨

Alan Askvig

Indlæg af Alan Askvig »

Super bakketræningstur med CP i Vejle i dag.
Jacob Hoppe havde lavet en fed rute med masser af bakker - Vissenbjerg forhøjningen go home 😜

Jeg er med på en gentagelse 👍🚴

Michael Kjærskov

Indlæg af Michael Kjærskov »

Også en stor tak herfra for at jeg måtte "crashe" Charmepigernes super hyggelige og veltilrettelagte bakkearrangement, når nu jeg var i nærheden 8-)

Jacob Hoppe var turleder og havde pudsigt nok fuldstændig styr på, hvor alle de kendte stigninger omkring Vejle befandt sig - men også de små listige og til tider hidsige klatrestykker godt skjult af bøgeskovenes træer, var fundet frem og støvet af :D ... Fedt, og mon der er en skabsklatre gemt i Hoppe 🧐...

Var dog kun med på første sløjfe, da jeg havde en bjerg-trænings-aftale med den kraftige østenvind, MEN på soloturen mod Odense tænkte jeg meget over at et lignende arrangement kunne være super fedt at lave som pre-bjergtour-forberedelses-træning eller hvis man en weekend bare havde lyst til nye veje, eller prøve et fedt område af som man ellers kun kommer i én gang om året... Bare en tanke...
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨

Jacob Hoppe

Indlæg af Jacob Hoppe »

Tak for en dejlig dag i Vejle.
Det blev til små 100km og 1165 hm super godt kørt af alle :D
Må sige de damer er godt kørende Italy bliver ikke noget problem.

Jesper Andersen

Indlæg af Jesper Andersen »

Ja nu kan vi ikke gøre mere :D . I er helt klare til Italien når ellers lige cyklen får det sidste eftersyn.
I kører rigtig godt og husk på det i Italien. Ingen grund til at selvtilliden ikke skulle være i orden 8-)
Jesper Andersen

Nina Egesborg

Indlæg af Nina Egesborg »

Tak for en fantastisk tur i går og tak for de gode fif. Flot at blive hjulpet op ad bakkerne af galante herre :D
Det kan have sine fordele at være langsom..., :lol:
Jacob, tak for en veltilrettelagt tur.

Tak fordi I var tålmodige og ventede. 8-)

Glæder mig til turene i Italien.

Dbh.
Nina

Karin Søndergaard

Indlæg af Karin Søndergaard »

Også tak fra mig 🙂. Hvor var det godt tilrettelagt og fedt, at I alle, gutter, byder ind på at hjælpe - det giver bare så meget, både til træningen og til sammenholdet og den gode stemning 😁👍. I supplerer hinanden helt suverænt.

Og så det dejlige vejr, som særligt blev nydt ved Lagkagehuset 😋 - vi kan efterhånden ikke huske hvordan det er at køre i regnvejr, Jesper 😉.

Herligt arrangement - tusind tak til alle 🤗

Og jeg har skiftet slange og er klar til i morgen 😱

Kh. Karin 🤗

Besvar