Søndagstur CP

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Besvar
Anne-Grethe Schou Andersen

Søndagstur CP

Indlæg af Anne-Grethe Schou Andersen »

Hej cp
Er der nogen der har tid og lyst til at gi den gas på en søndagstur🤩🤩🤞🤞🍁🍁🚴‍♀️🚴‍♀️ kl 9 fra planken.
Jeg har en tur over Ringe, Espe og Ølsted hjem, så der er både kendte og mindre kendte strækninger. Ca 73 km. Meld gerne ind senest i aften, 😀😀da jeg ellers ikke kommer til planken.
Kh Ag

Pernille Nørremark

Re: Søndagstur CP

Indlæg af Pernille Nørremark »

Super initiativ 🤗👍 jeg vil gerne med 🚴‍♀️🚴‍♀️👍

Lene Bak

Indlæg af Lene Bak »

Tak AG 😊

Hvis det er tørrevejr som vejrudsigten siger, vil jeg meget gerne med🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️
Kh Lene

Dorte Bächler

Indlæg af Dorte Bächler »

Jeg vil også gerne med ☺️

Dorte Bächler

Indlæg af Dorte Bächler »

Karen vil også gerne med 🤗

Karin Søndergaard

Indlæg af Karin Søndergaard »

Hej,

Hvis vejret holder ☀️, vil jeg også gerne med 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️

Kh. Karin.

Hanne Hoppe

Indlæg af Hanne Hoppe »

Jeg kommer også, hvis det er tørvejr :)

Anne-Grethe Schou Andersen

Indlæg af Anne-Grethe Schou Andersen »

Søndagstur med CP.
Vi var 7 cp afsted, Dorthe, Lene Bak, Pernille, Karin, Karen, Hanne og jeg. Vi startede ud i flot solskinsvejr🤩☀️☀️🌈🌈. Ny rute ned omkring Ringe, Goe bakke og fængselsbakken, alt var godt indtil da👌🏻😊så begyndte udfordringerne, to måtte i asfalten, punktering....til alt held kunne cyklerne nemt ordnes og rytterne følte sig ok og klar til at køre videre. 👍🏼👍🏼😊😊 og cykelmekaniker-pigerne fik meget hurtigt klaret den punktering 👌🏻👌🏻💪💪Hanne kørte fra i Vantinge og jeg kan se du er kommet godt hjem, Hanne👍🏼😀
Tusinde tak til jer alle for en god tur og fordi I tog udfordringerne med oprejst pande. Rigtig god søndag til alle🤩🤩

Karin Søndergaard

Indlæg af Karin Søndergaard »

Kære alle,

Tak for en rigtig dejlig tur 🚴‍♀️☀️🚴‍♀️, hvor var det godt tilrettelagt, Anne-Grethe, søde, bløde bakker, rulleskift og pulstræning - og godt, at vi alle kom sikkert hjem 🙂🤗.

Kh. Karin.

Besvar