Hvis vejret er til det, og nogen har lyst til en lille cykeltur i morgen, kommer jeg med en tur på ca. 40 km.
Kh Hanne
CP, d. 13/10 kl. 17.00
-
Re: CP, d. 13/10 kl. 17.00
Hej Hanne,
Jeg vil faktisk rigtig gerne med, meeen jeg skulle lige ud på en tur i dag, hvis nu vejret holder os hjemme i morgen. Desværre så skilte mine klinger foran fuldstændig..... og ser meget mærkelige ud. Jeg afleverer den i morgen eftermiddag .
Og hvis jeg kan nå det - og hvis det ikke regner, så er vintercyklen lige kommet fra klargøring . Bliver nok svært at følge med på de brede......
Håber, vi ses
Kh. Karin
Jeg vil faktisk rigtig gerne med, meeen jeg skulle lige ud på en tur i dag, hvis nu vejret holder os hjemme i morgen. Desværre så skilte mine klinger foran fuldstændig..... og ser meget mærkelige ud. Jeg afleverer den i morgen eftermiddag .
Og hvis jeg kan nå det - og hvis det ikke regner, så er vintercyklen lige kommet fra klargøring . Bliver nok svært at følge med på de brede......
Håber, vi ses
Kh. Karin
Hvis det holder tørt, vil jeg gerne med
Kh Lene
Kh Lene
-
Det var en super-dejlig tur. Hanne, Lene Bak og jeg var klar. Vi blev godt nok lidt våde, men mærkede det næsten ikke . Godt vi gjorde det .
Og godt 40 km blev det til.
Håber, vejret er lidt bedre på søndag - og at der er mange friske til en tur
Vi ses.
Kh. Karin .
Og godt 40 km blev det til.
Håber, vejret er lidt bedre på søndag - og at der er mange friske til en tur
Vi ses.
Kh. Karin .
-
Vi var tre ved planken idag. Lene B., Karin og jeg. Vi cyklede ud over Brændekilde, Fangel, Dømmestrup og hjem over Nr. Lyndelse ca. 40 km. Trods regnen var det en dejlig tur, og vi blev hurtigt enige om, at det var godt, vi var kommet afsted .
Kh Hanne
Kh Hanne