SÅ er det op på de brede med skærmene . Vi skal være klar med gode cykelben til maj
Og vi skal genbesøge lufthavnsruten . Håber, I er flere, som vil med . Først regn efter kl. 22 .
Husk lygter og håber, vi ses.
Kh. Karin
CP - Mørke, 27.10.22 kl. 18
-
Re: CP - Mørke, 27.10.22 kl. 18
Jeg vil gerne med
Kh Pernille
Kh Pernille
-
Vi var 3 ved planken, Per, Pernille og jeg - så vi blev enige om at cykle sammen og det blev en rigtig dejlig tur - over Ravnebjerg og Korup, 2 runder og fra Søhus ad Åløkkke Allé hjem . 47,5 km med mest medvind god fart .
Vi plejer at stoppe og sige tak for turen , men da var jeg ikke hurtig nok til at få stoppet, før du skulle dreje, Per. Så jeg vil benytte tråden her til at sige tak - og håber, du også fik noget ud af turen......
Vi ses.
Kh. Karin
Vi plejer at stoppe og sige tak for turen , men da var jeg ikke hurtig nok til at få stoppet, før du skulle dreje, Per. Så jeg vil benytte tråden her til at sige tak - og håber, du også fik noget ud af turen......
Vi ses.
Kh. Karin
- Per Schmidt Nielsen
Tak for turen
Jeg havde en rigtig fin træningsaften med næsten tre timers grundtræning. Decideret langsomt var det heller ikke, og jeg har det fint med ikke at tonse derudaf med høj fart i mørket
Jeg havde en rigtig fin træningsaften med næsten tre timers grundtræning. Decideret langsomt var det heller ikke, og jeg har det fint med ikke at tonse derudaf med høj fart i mørket