CP super d. 11. april

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Besvar
Nina Egesborg

CP super d. 11. april

Indlæg af Nina Egesborg »

Superdamernes tur går til Langesø, ca. 50 km.
Hvis vejret virker lusket i forhold til regn, ændrer vi ruten.
Vejrudsigten melder lige nu tørvejr i morgen aften, men virker alligevel ustabilt. Hvis det regner eller virker “truende”,
aflyser jeg kl. 17.

Kom frisk - håber vi ses!

Kh. Nina

Janne Holm

Re: CP super d. 11. april

Indlæg af Janne Holm »

Hej Nina.
Jeg vil gerne med på tur 🚴‍♀️😀
Kh. Janne.

Nina Egesborg

Re: CP super d. 11. april

Indlæg af Nina Egesborg »

Flere turbodamer var lidt ramt af påskens strabadser, dels styrt dels mange kilometer på cyklen, så vi besluttede, at slå holdene sammen :D

Turen i store træk: Ravnebjerg, Langesø, Vissenbjerg, Brændekilde. Den udmeldte tur var på 50 km, men blev på 55 km, da jeg ændrede ruten, således vi ikke skulle køre hjem af Middelfartvej. Håber forskellen på det udmeldte og realiserede er inden for det acceptable :?:

Vi var i alt syv CP, Lene Blå trak feltet det meste af turen, som bød på en del modvind :shock:
På stærmosevej besluttede vi at dele op, således de hurtige fik mulighed for at give den gas uden at vente.
Lene Bak og jeg kom godt hjem, og kørte i et pænt tempo.

Tak til Lene x 3, Karin, Janne H. og Pernille. Jeg håber, I alle har haft en god og udbytterig tur.

Hilsen
Nina

Besvar