Aftenens tur går ud gennem Davinde mod Rynkeby og hjem via Åsum, ca. 54 km.
Håber, vi ses
Nina
CP-Torsdag d. 7. september kl. 17
-
Re: CP-Torsdag d. 7. september kl. 17
Hej Nina
Jeg er desværre forhindret i aften.
Rigtig god tur
Kh. Janne N.
Jeg er desværre forhindret i aften.
Rigtig god tur
Kh. Janne N.
-
Hej Nina,
Jeg vil gerne køre med
Kh Pernille
Jeg vil gerne køre med
Kh Pernille
-
Hej
Jeg er med på den “korte” tur i aften
Hilsen Lene H
Jeg er med på den “korte” tur i aften
Hilsen Lene H
-
Superdamen (mig) var i aften flankeret af to seje turbodamer, Lene H. og Pernille.
Vi kørte ud gennem Davinde, videre til Langeskov, hvor de to turbodamer var ved at tro, at det rablede for turlederen da vi kørte ned ad en stille villavej for at nå en sti som skulle lede os videre mod Rynkeby Damerne var heldigvis advaret på forhånd
Fra Rynkeby gik turen mod Kølstrup og hjem via Åsum. Vi valgte at hægte en ekstra sløjfe på hjemturen gennem Hollufgaard. Således blev turen på næsten 61 km i fint tempo, hvor snittet dog faldt lidt på det sidste stykke.
En skøn sensommeraften, som ikke kunne ønskes bedre, eneste lille gene til sidst var, at solen stod ret lavt.
Mange hilsner
Nina
Vi kørte ud gennem Davinde, videre til Langeskov, hvor de to turbodamer var ved at tro, at det rablede for turlederen da vi kørte ned ad en stille villavej for at nå en sti som skulle lede os videre mod Rynkeby Damerne var heldigvis advaret på forhånd
Fra Rynkeby gik turen mod Kølstrup og hjem via Åsum. Vi valgte at hægte en ekstra sløjfe på hjemturen gennem Hollufgaard. Således blev turen på næsten 61 km i fint tempo, hvor snittet dog faldt lidt på det sidste stykke.
En skøn sensommeraften, som ikke kunne ønskes bedre, eneste lille gene til sidst var, at solen stod ret lavt.
Mange hilsner
Nina