Hilsen fra Lone

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Besvar
Lone Odderskjær Hansen

Hilsen fra Lone

Indlæg af Lone Odderskjær Hansen »

Kære Charmepiger

Efter mange overvejelser - og forårets og sommerens "mareridt" - har jeg meddelt Pedaleurs bestyrelse, at jeg trækker mig fra arbejdet med Charmepigerne.

Jeg er bestemt meget ked af at stoppe med Odenses skønneste kvinder, men jeg er glad for at jeg startede holdet og meget stolt over, hvad det har udviklet sig til.
Jeg holder utroligt meget af jer alle og af cykling, og det er bestemt ikke Charmepiger-arbejdet der har været skyld i min stress, men jeg kan se at holdet kører i bedste velgående - og pga. mit kollaps har jeg overhovedet ikke trænet hele sommeren, så det synes at være en rigtig beslutning. Stor tak til alle der bare tog over!

Tak for nogle fantastiske ture - og samtaler - og for hyggeligt samvær i de år der er gået.
Jeg kommer ikke til Planken i denne sæson, men melder mig ikke ud, så vi må se, hvad fremtiden bringer.

Jeg ønsker alle god vind på cyklen og håber at vi træffes lige pludselig - af een eller anden grund.

Stort kram fra Lone

Nina Egesborg

Re: Hilsen fra Lone

Indlæg af Nina Egesborg »

Kære Lone.

Mange tak for alt det du har gjort for Charmepigerne i tidens løb. Det er ikke så lidt!
Det har været en dejlig tid med dig som kaptajn og du har sat dit fingeraftryk i form af den rummelige kultur, som præger Charmepigerne.

Jeg håber at se dig på Planken, når det igen bliver forår.

Mange hilsner
Nina

Besvar