CP4Juni Øst
-
CP4Juni Øst
Kære alle
Da Bellinge byfestturen er aflyst i morgen, har Egesborg og jeg aftalt at lave en Kertemindetur. Vinden bliver svag østlig og lun.
Så dette bliver en 4.juni tur version 2.
Turen går over Holluf pile/Tornbjerg/Åsum/Kølstrup/Kerteminde/Munkebo/Odense. Ca.60km med medvind på Kerteminde landevejen.
I kan downloade den fra GPSies.com under CP4JuniØst60km af NinaHolm.
Da Bellinge byfestturen er aflyst i morgen, har Egesborg og jeg aftalt at lave en Kertemindetur. Vinden bliver svag østlig og lun.
Så dette bliver en 4.juni tur version 2.
Turen går over Holluf pile/Tornbjerg/Åsum/Kølstrup/Kerteminde/Munkebo/Odense. Ca.60km med medvind på Kerteminde landevejen.
I kan downloade den fra GPSies.com under CP4JuniØst60km af NinaHolm.
-
Re: CP4Juni Øst
Hej Nina
Den tur vil jeg gerne med på
Vi ses
Kh. Janne
Den tur vil jeg gerne med på
Vi ses
Kh. Janne
-
Jeg er klar - håber jeg kan følge med
-
Holder fri i aften
-
Hej.
Velkommen hjem fra Mallorca - sikke dejlige og hyggelige billeder I har lagt ud
Desværre må jeg melde fra til cykelaftener det næste stykke tid, da jeg på fredag skal have fjernet en forholdsvis stor fedtknude, som sidder i nakken, og det kræver efterfølgende 14 dages sygemelding / ro. Knuden er efterhånden ret generende, og det er derfor jeg ikke har cyklet det sidste stykke tid. Men jeg regner med at vende stærkt tilbage, når jeg selv har fået trænet, så jeg kan komme på bare nogenlunde niveau med I andre.
God tur i aften i det dejlige vejr
Kh. Janne.
Velkommen hjem fra Mallorca - sikke dejlige og hyggelige billeder I har lagt ud
Desværre må jeg melde fra til cykelaftener det næste stykke tid, da jeg på fredag skal have fjernet en forholdsvis stor fedtknude, som sidder i nakken, og det kræver efterfølgende 14 dages sygemelding / ro. Knuden er efterhånden ret generende, og det er derfor jeg ikke har cyklet det sidste stykke tid. Men jeg regner med at vende stærkt tilbage, når jeg selv har fået trænet, så jeg kan komme på bare nogenlunde niveau med I andre.
God tur i aften i det dejlige vejr
Kh. Janne.
-
Kære Janne H
Tak - vi havde en rigtig dejlig tur
Det er træls for dig, men vi glæder os til, at du kommer tilbage på cyklen igen. Pøj pøj med operationen
Kh. Janne
Tak - vi havde en rigtig dejlig tur
Det er træls for dig, men vi glæder os til, at du kommer tilbage på cyklen igen. Pøj pøj med operationen
Kh. Janne
Senest rettet af Gæst 04 jun 2019, 16:46, rettet i alt 1 gang.
-
Rigtig god bedring Janne Holm. Vi glæder os til at se dig igen! Take your time!
-
Kære alle,
Rigtig god tur i det skønne vejr - jeg kommer ikke i aften Håber, vi ses på torsdag
God bedring til dig Janne - vi hjælper gerne med at træne dig op igen
Kh. Karin.
Rigtig god tur i det skønne vejr - jeg kommer ikke i aften Håber, vi ses på torsdag
God bedring til dig Janne - vi hjælper gerne med at træne dig op igen
Kh. Karin.