Mørkemand 28.2
-
- Indlæg: 913
- Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02
Mørkemand 28.2
Vi følger programmet i morgen dvs 4x(8+4) ved 80-90%
For nemheds skyld så siger vi det varer 2 omgange så:
1 opvarmningsrunde og 2 runder hvor vi kører 8+4 det antal gange vi kan nå indtil vi når hallen for sidste gang. Derefter hjem over Blommenslyst-Højme.
For nemheds skyld så siger vi det varer 2 omgange så:
1 opvarmningsrunde og 2 runder hvor vi kører 8+4 det antal gange vi kan nå indtil vi når hallen for sidste gang. Derefter hjem over Blommenslyst-Højme.
Jesper Andersen
-
- Indlæg: 20
- Tilmeldt: 29 jun 2020, 21:39
Re: Mørkemand 28.2
Kommer, men køre direkte fra Seden til Allesø. Vi ses på omgangen.
-
- Indlæg: 212
- Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:01
Re: Mørkemand 28.2
Kommer. Sol sol. 3 runder.
Mureren.
Mureren.
- Allan Herskind
- Indlæg: 1081
- Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28
Re: Mørkemand 28.2
Kommer; med samme tur som tirsdag for de der pjækkede.
Dog lidt kortere hvil mellem de 3 x 15
Dog lidt kortere hvil mellem de 3 x 15
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
- Allan Herskind
- Indlæg: 1081
- Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28
Re: Mørkemand 28.2
Tjaa ikke så meget nyt om aftenens træning. Intervallerne blev kørt og 3 runder og hjem via Tyrsbjerg.
Alligevel kan det da nævnes, at en bondemand kørte gylle ud, hvilket medførte en strækning på ca 200 mtr med dejlig ildelugtende og fedtet l... Øv
En anden ting er, at der er ved at være lidt trængsel på vejene derude. Der er en del flere der kører derude nu også, og det gør det en smule svært at få flow i de intervaller man selv kører. Men det går jo nok alligevel.
En tredje ting var at jeg måtte slippe de sidste 3 minutter af det sidste 15 minutters interval. Jeg havde glemt at spise efter de første 2, så der var ikke mere at skyde med overhovedet. Så læren er at huske at spise, selvom man synes man kan vente!
Så alt i alt en fin aften igen i godt selskab.
Tak for turen og vi ses.
Alligevel kan det da nævnes, at en bondemand kørte gylle ud, hvilket medførte en strækning på ca 200 mtr med dejlig ildelugtende og fedtet l... Øv
En anden ting er, at der er ved at være lidt trængsel på vejene derude. Der er en del flere der kører derude nu også, og det gør det en smule svært at få flow i de intervaller man selv kører. Men det går jo nok alligevel.
En tredje ting var at jeg måtte slippe de sidste 3 minutter af det sidste 15 minutters interval. Jeg havde glemt at spise efter de første 2, så der var ikke mere at skyde med overhovedet. Så læren er at huske at spise, selvom man synes man kan vente!
Så alt i alt en fin aften igen i godt selskab.
Tak for turen og vi ses.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
- Indlæg: 212
- Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:01
Re: Mørkemand 28.2
Tak for en opvarmnings runde. jeg tog en tur til Munkebo.
Og der fra til Marslev og hjem. Der gik meget i gemmen mit hovede. I går.
Ses søndag.
Mureren.
Og der fra til Marslev og hjem. Der gik meget i gemmen mit hovede. I går.
Ses søndag.
Mureren.
-
- Indlæg: 351
- Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12
Re: Mørkemand 28.2
Fin cykel aften, dog lidt mere køligt end i tirsdags.
Jesper A annoncerede aftens intervaller, to runder med 8 + 4 min.
Tror de fleste fik kørt fire 8 minutters intervaller på de to runder.
Som sædvanligt kørte vi en opvarmningsrunde inden intervallerne og her er der godt nok plads til forbedring...!
Der blev kørt med hovedet under armen - overhalinger i tredje bane på det farligste stykke vej på mørkemandsruten
Ikke noget kønt syn, og ret ærgerligt når nu turlederen bruger meget tid på at fortælle, at lige netop på den farlige hovedvej hvor bilisterne kører meget stærkt, og til tider meget tæt på os ryttere, så SKAL DER KØRES LINJE!!
For lige at præsidere hvad “køre på linje” betyder, så betyder det ikke at køre “vifte” eller 2 & 2 eller 3 & 3. Det betyder at man køre 1 & 1 på linje, altså så tæt på den hvide stribe helt til højre ved rabatten, og så tæt på den forankørendes baghjul som muligt.
Når der skiftes føring, skal den der lige har skiftet fra fronten falde hurtigt ned bag i gruppen, så gruppen køre 2 & 2 så kort tid som muligt.
Der er en måned tilbage på Mørkemandsruten inden sæsonstart, så skal vi ikke lige hjælpe hinanden med at få kørt den der “på linje” som den skal køres, her i marts måned?
Hilsen den hurtigste næstformand i klubben.
Jesper A annoncerede aftens intervaller, to runder med 8 + 4 min.
Tror de fleste fik kørt fire 8 minutters intervaller på de to runder.
Som sædvanligt kørte vi en opvarmningsrunde inden intervallerne og her er der godt nok plads til forbedring...!
Der blev kørt med hovedet under armen - overhalinger i tredje bane på det farligste stykke vej på mørkemandsruten
Ikke noget kønt syn, og ret ærgerligt når nu turlederen bruger meget tid på at fortælle, at lige netop på den farlige hovedvej hvor bilisterne kører meget stærkt, og til tider meget tæt på os ryttere, så SKAL DER KØRES LINJE!!
For lige at præsidere hvad “køre på linje” betyder, så betyder det ikke at køre “vifte” eller 2 & 2 eller 3 & 3. Det betyder at man køre 1 & 1 på linje, altså så tæt på den hvide stribe helt til højre ved rabatten, og så tæt på den forankørendes baghjul som muligt.
Når der skiftes føring, skal den der lige har skiftet fra fronten falde hurtigt ned bag i gruppen, så gruppen køre 2 & 2 så kort tid som muligt.
Der er en måned tilbage på Mørkemandsruten inden sæsonstart, så skal vi ikke lige hjælpe hinanden med at få kørt den der “på linje” som den skal køres, her i marts måned?
Hilsen den hurtigste næstformand i klubben.
-
- Indlæg: 913
- Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02
Re: Mørkemand 28.2
Tak for opbakning, Alan
Vi skal jo helst ikke til at indføre gule og røde kørt
Vi skal jo helst ikke til at indføre gule og røde kørt
Jesper Andersen
- Allan Herskind
- Indlæg: 1081
- Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28
Re: Mørkemand 28.2
Også fuld opbakning herfra.
Jeg ved godt, at gruppe 2 kørte ud i 2. spor på første omgang.
Det undrede mig godt nok også lidt, da forreste del af gruppe 1 overhalede os på deres opvarmningsrunde. Vi kørte trods alt med 247 watt da det skete. Det viste sig jo så også ikke helt at holde, for straks de var forbi blev farten nedsat, med det til følge, at vi måtte udenom for at kunne fortsætte vores interval.
Så ja, lad os tænke os om og passe på os selv derude. Og lige have tanken på, at der også er andre på ruten.
Jeg ved godt, at gruppe 2 kørte ud i 2. spor på første omgang.
Det undrede mig godt nok også lidt, da forreste del af gruppe 1 overhalede os på deres opvarmningsrunde. Vi kørte trods alt med 247 watt da det skete. Det viste sig jo så også ikke helt at holde, for straks de var forbi blev farten nedsat, med det til følge, at vi måtte udenom for at kunne fortsætte vores interval.
Så ja, lad os tænke os om og passe på os selv derude. Og lige have tanken på, at der også er andre på ruten.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind