Vi var 10 stk. i ok vejr der tog den sædvanlige rute - der blev kørt lidt langsommere på cykelstien ud mod lufthavnen end sidste tirsdag, så det var rigtig fint.
Blev enige om at køre sammen alle 10, 4 af os lå på hjul og lod de andre tage vinden, 3 kørte hjem efter 2 omgange, de sidste 6 tog en omgang mere og så den direkte vej hjem over Ålykke kvarteret.
Claus Mogensen
MM 3.12
-
Re: MM 3.12
6 + 3 = 10, nu forstår jeg hvorfor banken har overskud

.
Jan fik en siver på Næsbyvej som Roger og jeg hjalp med, at snakke os godt igennem
Det var en våd og mild omgang og mine ben var ikke blevet stærkere af, at holde 14 dages pause, men det går jo nok alligevel

Tak for to "rolige" omgange.
Hvis der sidder nogen derhjemme og tænker de godt kunne tænke sig, at prøve det der mørkemandstræning, så kan vi lokke med det vildeste julelysshow på ruten, kom og vær med
.

Jan fik en siver på Næsbyvej som Roger og jeg hjalp med, at snakke os godt igennem

Det var en våd og mild omgang og mine ben var ikke blevet stærkere af, at holde 14 dages pause, men det går jo nok alligevel
Tak for to "rolige" omgange.
Hvis der sidder nogen derhjemme og tænker de godt kunne tænke sig, at prøve det der mørkemandstræning, så kan vi lokke med det vildeste julelysshow på ruten, kom og vær med
Bjarne Larsen
4 seasons
4 seasons
-
Re: MM 3.12
Ja det er rigtigt, at bankerne har det meget svært for øjeblikket, så 3 plus 6 kan godt snige sig op til 10 for at vi få det til at hænge sammen, så der kan udbetales lidt løn til de ansatte.
Vi var 7 der tog 3 runder.
Claus Mogensen
Vi var 7 der tog 3 runder.
Claus Mogensen