MM 21.1
-
- Allan Herskind
Re: MM 21.1
Det var ikke mange der kom afsted i aftes.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024
-
Jo jo Allan. Igen flot fremmøde, måske 14 stk, og der blev kørt 30 + 30 x 14 og en masse andet. Folk var vist trætte bagefter.
Lidt snusk i vejret gjorde det til en let våd affære. Men varmt, pyhaaae.
Nogle kørte hjem over Åløkke, og ca. 6 styk hjem over Ravnebjerg, hvor det sidste laaaange interval blev kørt.
Alan A snuppede højmeskiltet, fordi en ikke gav nok læ til en anden, der gav læ til mig. Undskyldninger og “dårlig” form, kombineret med Alan der er flyvende, er der nok af.
Ingen punkteringer. Godt kørt af alle.
Vi ses nok torsdag
Lidt snusk i vejret gjorde det til en let våd affære. Men varmt, pyhaaae.
Nogle kørte hjem over Åløkke, og ca. 6 styk hjem over Ravnebjerg, hvor det sidste laaaange interval blev kørt.
Alan A snuppede højmeskiltet, fordi en ikke gav nok læ til en anden, der gav læ til mig. Undskyldninger og “dårlig” form, kombineret med Alan der er flyvende, er der nok af.
Ingen punkteringer. Godt kørt af alle.
Vi ses nok torsdag
Bjarne Larsen
4 seasons
4 seasons
-
Ja, når nu vinterens to hurtigste ikke var med hjem til Hjøme måtte jeg jo træde lidt i pedalen
-
Vi var 6 mand der kørte den direkte vej hjem.
Jeg må indrømme at jeg var lidt slidt efter sidste uge, og med 14 X og støvregn, trak sofa og benene op meget mere end Ravnebjerg
Tak for turen
Jeg må indrømme at jeg var lidt slidt efter sidste uge, og med 14 X og støvregn, trak sofa og benene op meget mere end Ravnebjerg
Tak for turen