Mørkemand 10.1

Når vejret bliver koldt og mørkt om aftenen starter mørkemandstræningen kl. 18 fra uge 43.
Brugeravatar
Allan Herskind

Re: Mørkemand 10.1

Indlæg af Allan Herskind »

Ca 10 mødte op i aften.
Og jeg beklager min udmelding om godt vejr tidligere😟, men hvis jeg nu havde skrevet at det blev regnvejr, var der vel ikke kommet ret mange😁.
De varierende intervaller fungerede glimrende, og min Garmin viste den bedste træning indtil nu i vinter👍. Stor forbedring af syregrænse og forbedring af anaerob kapacitet og styrke.
Så det skal der prøves noget mere af igen.
Tak for i aften og vi ses.
Venlig hilsen
Allan Herskind

Jesper Andersen

Indlæg af Jesper Andersen »

Vores gruppe tog de 8 intervaller P de 3 omgange og kørte d samme vej hjem. Det var blevet lidt for vådt og koldt. Men så nåede vi jo lige håndboldkampen👍.
Regner med en tur lørdag og har banen i baghånden på søndag.
Jesper Andersen

Hans Chr. Hansen

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

Uh, ja det var en våd omgang og 8 4-minutters intervaller er godt nok en del. Har lige læst i min avis, at der er nogle nordmænd (og så må det være rigtigt), der har fundet ud af, at 4 stk. er optimalt. Er man til styrketræning, er det også 4 sæt a 4 squats, man skal tage. Kan man tage flere, skal der mere vægt på.

...Ravnebjerg havde været fint, men kulden og regnen gjorde, at de tre runder var rigeligt. I øvrigt fedt at være i en klub, hvor så mange dukker op til tossetræning i kulde, mørke og regn. Det er en dejlig form for vanvid, der har grebet så mange af os :P

Besvar