½ Mørkemand 21/3
- Allan Herskind
½ Mørkemand 21/3
Vi er klar igen.
Turen består for mit vedkommende af 3 x 15 min med lidt højere intensitet end i går.
Krydret med lidt af det sjove.
Hjem over Tyrsbjerg.
Det varer ikke så længe inden det er slut for denne sæson. Med i morgen er der 3 gange tilbage på vintercyklen.......
Turen består for mit vedkommende af 3 x 15 min med lidt højere intensitet end i går.
Krydret med lidt af det sjove.
Hjem over Tyrsbjerg.
Det varer ikke så længe inden det er slut for denne sæson. Med i morgen er der 3 gange tilbage på vintercyklen.......
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
Re: ½ Mørkemand 21/3
Ja det bliver fedt at komme på sommer cyklen.
Mon ikke Jesper er landet fra Grand Canaria og overtager træningen igen? Hvis ikke VO2Max'er vi den bare igen
Mon ikke Jesper er landet fra Grand Canaria og overtager træningen igen? Hvis ikke VO2Max'er vi den bare igen
-
Kommer Allan. til 3 gode runder.
Mureren.
Mureren.
-
jo der er kommet en træt mand tilbage fra Gran Canaria, her til aften. Ved ikke lige om jeg er klar til i morgen !. Men i har jo klaret den fint
Ellers så VO2 max som Allan skriver og mit forslag er også at få noget hastighed på nu. Så udover VO2 max så fex høøøj hastighed på hele lufthavnstykket ud til landevejen.
Måske dukker jeg op.
Ellers så VO2 max som Allan skriver og mit forslag er også at få noget hastighed på nu. Så udover VO2 max så fex høøøj hastighed på hele lufthavnstykket ud til landevejen.
Måske dukker jeg op.
Jesper Andersen
-
Velkommen hjem Jesper.. Jeg synes høj fart hele vejen rundt lyder rigtig godt
Jeg kommer
Jeg kommer
Jeg kan desværre ikke iaften. Selvom høj fart havde været en fornuftigt træning.
-
Opstilling af æresport til mine forældrenes guldbryllup i morgen er undskyldningen for ikke at komme denne gang
Meeen... satser på en tur i weekenden... det er vel også snart på tide at støve sommerrammen af
Meeen... satser på en tur i weekenden... det er vel også snart på tide at støve sommerrammen af
Michael Kjærskov
Think outside, no box required
Think outside, no box required
-
Der er mange der er bange for fart i aften
@Jonas
@Michael
@Jonas
@Michael
-
I må presse farten op uden mig.
Benene trænger til restitution.
Benene trænger til restitution.
Jesper Andersen
- Allan Herskind
Det var så 3. sidste tur der var overstået.
Meget af turen i dagslys.
Vi var vel ca. 12 mand der var afsted og delte igen i 2.
Min gruppe kørte de 3 x 15 minutter, og de blev holdt indenfor den lovede grænse sådan nogenlunde. Samlet belastning for mig var 149 i forhold til 144 i tirsdags. Men 3 x 15 minutter kan godt bide lidt, selvom intensiteten ikke er over syregrænsen.
Vi havde fornøjelsen af at kunne kigge på en dejlig stor og rund måne. Den var flot.
Tak for turen og vi ses i næste uge.
Jeg kommer ikke søndag.
Meget af turen i dagslys.
Vi var vel ca. 12 mand der var afsted og delte igen i 2.
Min gruppe kørte de 3 x 15 minutter, og de blev holdt indenfor den lovede grænse sådan nogenlunde. Samlet belastning for mig var 149 i forhold til 144 i tirsdags. Men 3 x 15 minutter kan godt bide lidt, selvom intensiteten ikke er over syregrænsen.
Vi havde fornøjelsen af at kunne kigge på en dejlig stor og rund måne. Den var flot.
Tak for turen og vi ses i næste uge.
Jeg kommer ikke søndag.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind