7. juni fra Dalum Fys kl 9:00
-
- Geografisk sted: Odense SV
7. juni fra Dalum Fys kl 9:00
Jeg har en tur ned mod Svendborg på ca. 95 km, som kunne være passende til i morgen.
Det skal være en tur for alle - så sidste mand ikke sidder i det røde felt hele vejen rundt
Måske der også kommer en hurtigere gruppe?
Meld ind på strengen, så vi kan se hvad det kan blive til.
Det skal være en tur for alle - så sidste mand ikke sidder i det røde felt hele vejen rundt
Måske der også kommer en hurtigere gruppe?
Meld ind på strengen, så vi kan se hvad det kan blive til.
-
- Geografisk sted: Odense SV
Re: 7. juni fra Dalum Fys kl 9:00
Lars Hovmark kommer.
Jeg kommer også, især hvis vi lykkes med at holde farten moderat. Peter har som mange andre problemer med Forum, men kommer også. Bemærk turen starter fra DF (som ikke er en svindende politisk race ) men Dalum Fysioterapi, vores nye planke.
Bo Ravn
Næstformand
Næstformand
- Allan Herskind
Jeg vil også gerne med.
Ved mange kan jeg evt. køre med den anden gruppe, men 117 er lige i overkanten for mig p.t.
Vi ser hvad der sker.
Ved mange kan jeg evt. køre med den anden gruppe, men 117 er lige i overkanten for mig p.t.
Vi ser hvad der sker.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
Kommer men har bagkant kl 12 så kører nok fra på et tidspunkt
-
Jeg vil gerne have en plads på denne tur.
-
-
- Allan Herskind
10 mand var klar til Knuds tur.
Søren skulle dog dreje fra efter et stykke tid, så jeg hoppede på denne tur i stedet for den anden. (Som jo også var 10)
Jeg kørte så bare et stykke bagved indtil Søren drejede fra, så passede pengene. Jeg fik så også lov at trække mig selv i modvinden
Det var en rigtig fin tur Knud havde strikket sammen, og der var god disciplin i gruppen, så alle kom med rundt i god ro og orden.
Et par enkelte steder blev der givet gas, blandt opad bakken fra Ollerup mod Egebjerg.
Tak for godt selskab og til Knud for at lede os rundt.
Søren skulle dog dreje fra efter et stykke tid, så jeg hoppede på denne tur i stedet for den anden. (Som jo også var 10)
Jeg kørte så bare et stykke bagved indtil Søren drejede fra, så passede pengene. Jeg fik så også lov at trække mig selv i modvinden
Det var en rigtig fin tur Knud havde strikket sammen, og der var god disciplin i gruppen, så alle kom med rundt i god ro og orden.
Et par enkelte steder blev der givet gas, blandt opad bakken fra Ollerup mod Egebjerg.
Tak for godt selskab og til Knud for at lede os rundt.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind