Lørdag den 1. aug kl. 09.00 100+ km til Lundeborg
Lørdag den 1. aug kl. 09.00 100+ km til Lundeborg
Peter Dallmann står for en tur på 100+ bl.a. til Lundeborg. Peter kan ikke logge på Forum, derfor skriver jeg. Jeg kan ikke komme. Men jeg holder Peter orienteret om status her, så meld ind hvis du vil med Peter.
Bo Ravn
Næstformand
Næstformand
-
Re: Lørdag den 1. aug kl. 09.00 100+ km til Lundeborg
Kommer til hvad der ser ud til en strålende start på august 

-
Kommer også og gør gruppen selskab
Tager et par mønter med i baglommen, hvis der skulle blive et lille isstop på havnen 

Michael Kjærskov
Think outside, no box required

-
3 stk.'s morgenfriske Pedaleurs (Roger, Peter og undertegnede) parat på Planken kl. 9.00 til Peter tur til Lundeborg med is på havnen
(super lækker solbær-sorbet mums)
Fantastisk lækker tur på det sydøstfynske. Ved godt at jeg har skrevet det før og ofte, MEN det er altså et hjørne af Øen vi kommer for sjældent
Måske fordi vinden sjælden kommer fra SØ, men hvad pokker... så må vi bare køre en Henning S.-Tur (Medvind ud, modvind hjem. De stærkeste bryder vinden).
For mit eget vedkommende bød dagens tur også på et glædeligt gensyn med Broholm Slot, hvor fruen og jeg fik taget vores bryllupsbilleder, og området omkring Gudme, Gudbjerg og Oure, hvor de første amoriner blev sendt i luften
Tak for uovertruffen selskab til Roger og Peter, og føringer ad libitum
Fantastisk lækker tur på det sydøstfynske. Ved godt at jeg har skrevet det før og ofte, MEN det er altså et hjørne af Øen vi kommer for sjældent
For mit eget vedkommende bød dagens tur også på et glædeligt gensyn med Broholm Slot, hvor fruen og jeg fik taget vores bryllupsbilleder, og området omkring Gudme, Gudbjerg og Oure, hvor de første amoriner blev sendt i luften
Tak for uovertruffen selskab til Roger og Peter, og føringer ad libitum

Michael Kjærskov

-
Morgenfrisk og morgenfrisk - det så ikke sådan ud da jeg først kom ud i modvinden
Smukke snoede veje med godt med højdemeter med et stærkt lokomotiv til at trække.
Dejlig måde at starte august på.
Også tak herfra til det gode selskab og så hedder det Strade Bianchi

Smukke snoede veje med godt med højdemeter med et stærkt lokomotiv til at trække.
Dejlig måde at starte august på.
Også tak herfra til det gode selskab og så hedder det Strade Bianchi