Søndag d. 14/3 kl. 9 100 km

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Claus V Nielsen (mureren)

Re: Søndag d. 14/3 kl. 9 100 km

Indlæg af Claus V Nielsen (mureren) »

Nedtur. Afbud vi ses når jeg er mere klar.

God søndag. 👍😉

Mureren. 😎🚴

Claus Mogensen

Indlæg af Claus Mogensen »

Vi var kun 4 der ville med på min tur, så 15 stk kørte med på Per tur - vi var nogle stykket som fik lov til at springe føringer over, der var også nok af stærke folk med til at tage føringer i gruppen.

Super tur Per fik tryllet frem på veje vi kommer sjældent - der blev kørt pænt til på trods af modvinden ned mod Føns.

Da vi var på vej fra Årup mod Vissenbjerg bakken, var vi 4 stk der tog den direkte vej hjem.

Det blev til 102 km og små 700 højdemeter for mit vedkommende.

Tak for hjælpen med min punktering til Lars R og Ronny samt til resten af gruppen for godt sammenhold i fin solskinsvejr.

Claus M.

Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

15 mand var klar ved planken her til morgen, og da der ikke kunne forhandles grupper på plads, blev det samlet kørsel.

Der var lidt splittelser undervejs, men det lykkedes at holde sammen på gruppen til vi ramte Assenbølle efter 80 km, hvor 4 mand snuppede cykelstien langs Middelfartvej hjem, men vi andre lige skulle have Bakkevej og Militærbakken med.

Vi kørte lidt forkert ved Ejby og det betød at turen ikke blev 100,7 km men 100,0 da vi udkørslen fra Højstrup militæranlæg.

Vejret passende også. Der skulle komme byger fra kl. 13 og kl. 12:59 kom den først regn, så jeg fik 107 km i tørvejr og 1 km regnvejr i dag.

Næste weekend ser fin ud vejrmæssigt, så her kunne planen være at køre 100 km både lørdag og søndag - der er jo ikke andet at lave og formen må vel være der til det 8-)

Casper Bjerring

Indlæg af Casper Bjerring »

Min første rigtige tur i den virkelige verden. Det var en lidt blandet gruppe og en gæst potentielt nyt medlem (Kim) med det gik rigtig godt.
Det var en god rute og vejret var godt. Carl, Kim og Jeg kom til at køre lidt forkert fra Langesø og hjem da vi ligge skulle af med det sidste, så vi kom til at køre fra turledere. Carl og jeg skulle lige måle P%#, og måske også lige se om Kim have en grænse eller han var ren superman, og jeg må sige at der er krudt i Kims stænger for Carl og Jeg skulle grave dybt for at finde grænsen :twisted:. Virkelig stærkt kørt at Kim du skal vidst køre RR :).
Vi kørte over Blommenslyst, Ravnebjerg og Sanderum. Vi nåede hjem i tørvejr så i skulle have holdt hjul på os :lol: :lol:

Tak for en rigtig godt tur alle mand.
Ps. Jeg skulle hilse fra Kim og sige tak for en rigtig god tur.

Lars Rousing

Indlæg af Lars Rousing »

Tak for ek kanon tur på bagsmækken, og for indpakningen :D
Per havde igen valgt veje jeg ikke havde været før, eller måske ikke kunne huske. Flot flot tur.
Da vi nåede vissenbjerg på hjemturen og Per meldte “bakken” ud valgte jeg alternativ vejen hjem i 4 mandsgruppen.
Godt kørt af alle mand i den store gruppe, dog Fremover bør vi nok dele op, for at få mere harmoni,
Rousing

RonnySonne

Indlæg af RonnySonne »

Super tur idag..
Selvom vi var en blandet skare, kørte snakken glimrende.
Kim vores gæst var super kørende, men det er jo klart når han er vin sælger i dagligdagen. Og fed cykel han havde.
Det var Kim´s første rigtige gruppekørsel, ham og mig drøftede det med at ligge i gruppe, jeg opmuntrede ham med at vi sagtens kunne kører pænere 2 og 2. Men at vi alle var rustne i denne del lige nu. Han skal helt klart kører RR gruppe, hvis vi ser ham om LPdC medlem.

Som Rousing skriver kom vi langt omkring, også steder for mig, som jeg ikke lige kan huske, at have været.

Med det vejr der loves næste week-end, kunne 2 x 100 km være meget interessant.

R

Carl Nielsen

Indlæg af Carl Nielsen »

Også tak for en rigtig fin tur :) og tak til Casper og Kim for hurtig hjemtransport de sidste 15 km :D

Alan Askvig

Indlæg af Alan Askvig »

Også tak for turen herfra. Jeg har ikke kørt meget udendørs i denne vinter, og dagens tur var den længste. Men det gik ok og jeg skal nok komme i en eller anden form til sæsonstart 😜

Velkommen til Kim

Besvar