Påskesøndagstur 4.4. kl. 9 - ca. 90 km over Assens
-
- Geografisk sted: Odense
Påskesøndagstur 4.4. kl. 9 - ca. 90 km over Assens
Selv om Jesper har meldt en tur ud, er der forhåbentlig også basis for en tur for de mere tålmodige. Jeg kommer til planken med en rute over Assens, og på veje hvor vi ikke kører så tit. Der bliver lidt vind på næsen på vejen ud, så forhåbentlig bliver vi en gruppe der kan deles om udfordringerne.
always look on the bright side of life!
-
Re: Påskesøndagstur 4.4. kl. 9 - ca. 90 km over Assens
Den tur vil jeg gerne med på 

-
Kommer
Johnny Kok
Motion er noget for alle, Ses vi derude?
Motion er noget for alle, Ses vi derude?

-
Kommer også!
Måske til en afkortet tur med Roger?
/
Måske til en afkortet tur med Roger?
/
Gunner/Ældste Brumbasse 

Jeg fangede Gunner uden for Glamsbjerg og vi kom fint hjem i medvinden, med 60 km på tælleren, sikkert helt passende for mig i dag.
Bo Ravn
Næstformand
Næstformand
-
- Geografisk sted: Odense
Tålmodigheden var ikke lige stor hos alle 9 i gruppen. Hovmark havde meldt en dårlig mave ud, men benene var til gengæld helt ustyrlige. Gunner og Bo havde fået tur nok, da vi nåede for enden af Nårupvej, mens vi andre forsatte af mere uprøvede veje mod Assens. Med vinden i ryggen kom der fart på cyklerne efter vi havde passeret Torø Huse. Turen forløb stadig af uprøvede veje, hvilket bl.a. førte os på en hyggelig skovvej. Heldigvis var jorden tør, og Strava belønnede os med fine pokaler for at vi havde kastet os ud i gravelkørsel.
Efter Flemløse var vi igen på kendt terræn, hvilket ikke satte en dæmper på hastigheden. Alligevel lykkes det sådan nogenlunde at holde sammen på gruppen. Tak for hyggeligt selskab og højt humør.

always look on the bright side of life!
- Lars Hovmark Eriksen
Tak til Peter for en god tur, dejligt med nye veje, og jordvejen var nu fin
maven driller stadig og nu driller benene også, det er trætte og stive - alle kørte godt og havde god fart i benene, så der er blevet trænet hen over vinteren selv om der er alle mulige røver historier om manglende træning, første tur...det går vist under kategorien “spin”. Godt at hører at Bo og Gunner kom godt hjem, og vi har vist alle haft en dag hvor 60 km var passende...
Og selv om vi ikke alle overholder spille reglerne, er det dejligt der stadig er plads til leg - kan følges ad og hjælpe hinanden, så vi får en god cykel tur ud af det

Og selv om vi ikke alle overholder spille reglerne, er det dejligt der stadig er plads til leg - kan følges ad og hjælpe hinanden, så vi får en god cykel tur ud af det
HOVMARK