Tak for i går for en super fest. Fantastisk mad og vin, og ikke mindst underholdning, og sponsorgaver. Men nu op på hesten igen:
Det ser lidt vådt ud om formiddagen søndag. Det holder dog ikke grusfolket hjemme, som har slået ikke mindre end 2 ture op kl. 9 ( under weekend og under mtb/grus )
Os som ikke har gravelcykel kunne tage en tur når det bliver lidt mere tørt kl.13. Bo og ut. møder op på planken kl. 13 og alle med skærme på cyklen er velkomne.
Det er jo normalt ikke tilladt at lave ture på forskellige tidspunkter om søndagen, men jeg håber der kan bæres over denne gang grundet vejret.
Iflg. årshjulet og hjemmesidens punkt "tid og sted" kører vi kl. 10 på søndage om vinteren, men Gravel har meldt ud kl 9. Jeg mener også at der blev kørt en del kl. 9 sidste vinters søndage. Mon bestyrelsen kunne komme med en kommentar, så der er enighed.
Tempoet bliver, så ingen bliver overanstrengt. Regn med ca. 80 km. Turen bliver ud over lungebjerge mod vest.
Der er ikke planlagt bagerstop, men det kan der jo laves om på hvis der er stemning for det.
Ruten er: https://www.strava.com/routes/3285335895529795892
Vi ses.
Hilsen Halvard
Søndag 27/10 kl. 13
-
Søndag 27/10 kl. 13
Senest rettet af Halvard Skott 26 okt 2024, 21:24, rettet i alt 2 gange.
-
Re: Søndag 27/10 kl. 13
Skal til fest i aften, så kl 13 lyder som en god plan. Ser om jeg kan lokke fruen med.
Jesper Andersen
- Allan Herskind
Havde selv overvejet at melde tilsvarende tur ud, så jeg er med kl 13.
Det bliver så første tur på vintercyklen i denne sæson
Det bliver så første tur på vintercyklen i denne sæson
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024
Allan Herskind
Det er korrekt som Halvard skriver, at vi i øjeblikket har lidt forvirring om starttidspunktet om søndagen. Vores regler siger kl 10.00 her om vinteren.
Gravelfolket har sneget sig til at starte kl. 09.00 og Halvard bliver i tvivl om han må udbyde en tur kl. 13.00. I øjeblikket kæmper vi med at stille med mange medlemmer til søndagsturene, så vi skal undgå alt for mange regelsæt og hindringer ift. at udbyde ture som flere vil deltage i. Og samtidig undgå totalt anarki. Jeg mindes at vi for nogle år siden havde den praksis, at når den "ordinære" søndagstur var udbudt, måtte man gerne udbyde en tur senere på søndagen, sådan som Halvard har gjort det her.
Bestyrelsen må beslutte sig og snarest melde ud hvordan vi forestiller os at reglerne for ture om søndagen bliver enkle, klare og fleksible så flest mulige af vores medlemmer cykler deres søndagsture med klubben.
Gravelfolket har sneget sig til at starte kl. 09.00 og Halvard bliver i tvivl om han må udbyde en tur kl. 13.00. I øjeblikket kæmper vi med at stille med mange medlemmer til søndagsturene, så vi skal undgå alt for mange regelsæt og hindringer ift. at udbyde ture som flere vil deltage i. Og samtidig undgå totalt anarki. Jeg mindes at vi for nogle år siden havde den praksis, at når den "ordinære" søndagstur var udbudt, måtte man gerne udbyde en tur senere på søndagen, sådan som Halvard har gjort det her.
Bestyrelsen må beslutte sig og snarest melde ud hvordan vi forestiller os at reglerne for ture om søndagen bliver enkle, klare og fleksible så flest mulige af vores medlemmer cykler deres søndagsture med klubben.
Bo Ravn
Næstformand
Næstformand
- Allan Herskind
5 mand startede ud i tørvejr fra planken.
Igen på trods af radar og vejrudsigter sagde noget andet, begyndte det at regne efter ca 5 min.
Det stoppede os dog kun kortvarigt i læ under et træ.
Det klarede heldigvis hurtigt op igen, og resten af turen blev i dejligt vejr.
De sidste mange kilometer endda med blå himmel og derfor også solskin.
Ingen uheld eller defekter, så en rigtig fin tur på 84 km.
Tak til I andre 4 for godt selskab.
Vi ses.
Igen på trods af radar og vejrudsigter sagde noget andet, begyndte det at regne efter ca 5 min.
Det stoppede os dog kun kortvarigt i læ under et træ.
Det klarede heldigvis hurtigt op igen, og resten af turen blev i dejligt vejr.
De sidste mange kilometer endda med blå himmel og derfor også solskin.
Ingen uheld eller defekter, så en rigtig fin tur på 84 km.
Tak til I andre 4 for godt selskab.
Vi ses.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind