Søndag 23/6: Fra Ole Møller

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Besvar
Brugeravatar
Allan Herskind

Søndag 23/6: Fra Ole Møller

Indlæg af Allan Herskind »

Søndag d. 25 juni/Skt. Hans dag – tilbage i LPDC trøjen, en speciel og dejlig dag

I dag nåede jeg et af mine store delmål efter min cykel ulykke tilbage i september 2014

Mange som var med på turen spurgte ind til ulykken mm. så her er lidt info.
Cykel styrtet medførte 31 knoglebrud, bl.a. 3 brud i ryg og nakkehvirvel, åbent kompliceret lårbens brud, åbent kompliceret arm brud, 8 brækkede ribben samt 9 brækkede fingre mm hvilket efterfølgende medførte 12 operationer og langvarig og hård genoptræning som ikke er slut endnu.

Senere i forløbet i 2018 måtte jeg gennem min 7. operation i højre knæ .( incl. 3 tidligere knæoperationer pga. fodboldskader ) her fik jeg et kunstigt knæ pga. voldsomme smerter

Turen sammen med jer var min første cykeltur i en gruppe i 1.735 dage, og som Claus Mogensen spurgte ind til er det ikke snart 5 år siden, tæt på, ja faktisk 4 år og godt 9 måneder siden.

Det var rigtig dejlig igen at være tilbage og køre i en gruppe med LPDC trikoten på blandt fantastiske LPDC cykelkammerater efter en lang hård målrettet genoptræning.

Jeg vil altid mindes denne dejlige tur i solskin Skt. Hans aften 2019 sammen med jer, tak for det, for mit vedkommende blev det til ca. 25 km sammen med jer ( havde kun regnet med 1 -2 km i jeres tempo ) og i alt 68 km og dermed min længste tur efter mit styrt for ca. 5 år siden.

Tak for jeres fantastiske modtagelse og tak for at jeg måtte køre med på lidt af turen på Sydfyn, det giver virkelig motivation til mere målrettet træning fremadrettet. 😀

Rigtig mange tak for turen og rigtig god dag.☀️🚴🏼☀️

Mange cykel hilsener og god sommer 🚴🏼🚴🏼🚴🏼☀️👍

Mvh
Ole Møller
Venlig hilsen
Allan Herskind

Thomas Due Nielsen

Re: Søndag 23/6: Fra Ole Møller

Indlæg af Thomas Due Nielsen »

Så fedt se dig på cyklen Ole . Du er sej og har vilje, utroligt du kommet tilbage efter det frygtelige styrt.
Håber du kommer med klub tur anden dag.. rigtig god sommer

Alan Askvig

Re: Søndag 23/6: Fra Ole Møller

Indlæg af Alan Askvig »

👍 Ole👍🚴

Besvar