Søndag d. 23/6 kl. 9

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Brugeravatar
Allan Herskind

Re: Søndag d. 23/6 kl. 9

Indlæg af Allan Herskind »

En pæn flok mødte op på Planken for at tage med på Pers tur sydpå.
Vejret er/var jo også næsten perfekt til cykling, så det er der ikke noget at sige til.
Det blev en fin tur, og vi kom helt ned omkring Ballen havn og hjemad derfra op af bakkerne. Dejligt.
Men på vej nede fra havnen, kom der en Pedaleur mand os i møde, og minsandten om ikke det var Ole Møller.
Han havde luret på Forum, at vi skulle den vej, og tænkte at han da lige kunne se om han kunne fange os. Han bor nede i området.
Det var rigtig dejligt at se og opleve, og magen til sej og positiv person skal man lede længe efter!
Det var Oles første tur i gruppe siden hans uheld, og det gik vældig fint. Og bakkerne kunne godt mærkes på ham, kunne man fornemme .
Og i øvrigt var han fuldt udstyret med 2 drikkedunke fra det cykelhold der boede på Hotellet ved Brenzone for mange år siden, men som Ole sagde: "De er jo ikke blevet brugt siden".

Tak for turen til alle andre også og Per for at guide os rundt. Det er ikke det nemmeste med sådan en stor gruppe, men det gik rigtig fint alligevel.
Venlig hilsen
Allan Herskind

Alan Askvig

Indlæg af Alan Askvig »

Jeg nåede ikke planken kl. 9, så jeg kørte en tur/retur Fynshoved - så er det sjovt at cykle med det vejr 😎

Fedt at Ole er på cyklen igen.

Claus V Nielsen (mureren)

Indlæg af Claus V Nielsen (mureren) »

Tak Per. For en super tur og alle sammen der var med i dag. 115 km min længste tur i år.
Ole Møller hvor er du sej. 👍🚴😀
God weekend. Alle mand.

Mureren. 😎

Claus Mogensen

Indlæg af Claus Mogensen »

Super vejr til at cykle i og det var der 14 andre der også mente - Per rute var en vi ikke køre særligt tit og fint afvekslende med mindre bakker og flade stykker.
Der var pænt forskel i niveau, men det gik rigtigt fint, da de stærke ryttere bare tog dobbelt føringer eller mere, så vi andre kunne få lov at ligge i læ.

Så mødte vi Ole Møller på racercyklen, dejligt at se du er kommet så langt i din genoptræning ( er det 5 år siden dit voldsomme styrt fandt sted? ) - dyb respekt for den vilje du har haft for at kunne komme så langt efter dit styrt.

Stor tak til Per for turen og også tak til i andre for godt selskab.

Claus Mogensen

Hans Chr. Hansen

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

Tak for fantastisk tur! I skulle nu være kørt med mig ind i Ringe. Jeg kørte lige hen til bageren, hvor jeg kunne nyde en meget lækker romkugle og en halv liter kakao. Så gik de sidste 20k ind til Odense jo som en leg :D

Besvar