TEMA-Tour lørdag 24. aug. kl. 9.00

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Claus V Nielsen (mureren)

Re: TEMA-Tour lørdag 24. aug. kl. 9.00

Indlæg af Claus V Nielsen (mureren) »

Ja så er mureren kommet hjem fra det hvide hus (læs sygehuset).
2 brud på kravebenet blev det til, så nu er begge mine skuldre ens, da jeg kom til skade på den anden sidste gang.😁
Jeg vil også sige tak for den ellers fantastiske Tour Idag. Lækkert selskab og skøn natur. - vi må gøre den om, så jeg får afslutningen med næste gang😎
Tak til jer drenge, som hjalp mig Idag. Tak for billederne af vejen. Disse billeder bliver taget i brug, når jeg sender kommunen en hilsen. Skal lige over den morfinrus, samt billeder i hovedet af alle de skønne sygeplejersker🤪
Til dig Michael, lad vær med at have dårlig samvittighed, det kan ske for alle man glemmer at åbne munden, især når vi nu kørte i den smukke natur😴 - spøg til side, når vi kører sammen næste gang, kører jeg foran dig😁👍
Jeg er nu på vej til Skårup for at hente cyklen, som skal videre til cykellægen - op på cyklen skal jeg igen, hurtigst mulig.
God weekend og endnu engang tak for en supergod dag☀️💪
Mureren.

Jesper Andersen

Indlæg af Jesper Andersen »

Ja rigtig god bedring Claus. Godt det ‘kun’ var kraveben. Så er det op på honetrainer ;)
Og ellers tak for en super tur Michael og tak til klubben for forventet efterbevilling til træstammer hos bageren på Thurø. De var rigtig gode.
Jesper Andersen

Michael Kjærskov

Indlæg af Michael Kjærskov »

Godt at høre fra dig Claus og at det trods alt "kun" var kravebenet der tog skade. Hovedet og humøret ser heldigvis ud til at være intakt :)

Kører meget gerne en "ommer" med dig så du får hele turen, - og alle de føringer du lyster :)
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨

Claus V Nielsen (mureren)

HJÆLP TIL VIDERE FORLØB!

Indlæg af Claus V Nielsen (mureren) »

EFTER STYRTET.... HJÆLP! - RÅDGIVNING MODTAGES MED KYSHÅND..!

Hej allesammen.
Ja, så kører jeg på 4. uge, hvor jeg er sygmeldt! Stort set ingen forbedringer siden mit styrt.
2 brud på kravebenet samt "kuglelejret" i min skulder er revet over nogle steder. Desuden 2 trykkede ribben.

Som i fortalte mig efter styrtet, skulle jeg tage kontakt til Svendborg kommune, for evt erstatning.
Det har jeg så gjort - men intet har hjulpet. Efter min klage dertil, har MUNCK været tilstede og har lukket hullerne.
Som naboen fortalte (han havde talt med MUNCK, da de var tilstede), var hullerne alt for store og dybe.

Svendborg kommune har videresendt min klage til deres forsikring, som jeg modtog en opringning af i mandags, med svaret:
"din sag er blevet afvist - du kan læse hvorfor, når du modtager brev herfra!"

Jeg har endnu ikke modtaget noget brev fra dem og går så nu bare og venter.

Jeg er i vildrede, og spørger så derfor her i gruppen, om der skulle være nogle, som evt. kan fortælle mig, hvad næste skridt kan være for mig, for at opnå at vinde denne sag?

Lige pt. ser min fremtid ud som murer rigtig skidt ud, da det jo desværre er min højre arm, det er gået udover - og indtil videre er jeg så skadet, jeg stadig går med slynge og har ikke været i stand til at bruge den overhovedet.

Og ja - selvfølgelig kan det også ses på min "lønseddel", da jeg nu modtager sygepenge og det bliver man absolut ikke "fed" af!

Så min verden er sgu lige lidt sort nu - beder derfor om hjælp, hvis nogle skulle kunne vejlede/guide mig, hvordan jeg kommer videre herfra, mod en så stor modstander som Svendborg kommune.

Jeg takker på forhånd og håber vi alle på et tidspunkt kommer til at cykle igen, sammen.

Mvh
Mureren

Besvar